Πως μπορεί μια ώρα περπάτημα πριν το πρωινό σου να σε ωφελήσει

Δημοσιεύθηκε 7 Ιουνίου, 2021

Η συστηματική άσκηση δεν είναι για όλους εύκολη. Και ο καθένας ψάχνει αυτό που λειτουργεί καλύτερα για τον εαυτό του. Για άλλους είναι η γιόγκα ενώ άλλοι ορκίζονται στην προπόνηση υψηλής έντασης (HIIT). Όποια και εάν είναι όμως η άσκηση που ταιριάζει σε εσένα, οφείλεις να παραδεχτείς πως τον τελευταίο χρόνο έχεις παραμελήσει μια άλλη μορφή άσκησης: το περπάτημα. Και είναι απόλυτα λογικό, αφού έχεις μειώσει το περπάτημα που κάποτε έκανες προς όλους τους πιθανούς προορισμούς. Εάν θέλεις όμως να το ξαναβάλεις στη ζωή σου, υπάρχει μια ώρα της ημέρας που είναι η πιο κατάλληλη για αυτή τη μορφή της άσκησης. Και αυτή η ώρα είναι πριν φας το πρωινό σου.

Εδώ θα δεις με ποιους τρόπους μπορεί να σε ωφελήσει έστω και μια ώρα περπάτημα πριν από το πρωινό σου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυξάνει τη συγκέντρωση και τη δημιουργικότητά σου
Οι περισσότεροι δυσκολευόμαστε να βρούμε, και να ακολουθήσουμε, μια πρωινή ρουτίνα που θα μας κάνει στη συνέχεια να μείνουμε πιο συγκεντρωμένοι στη δουλειά μας.  Το περπάτημα όμως μπορεί να το αλλάξει αυτό. Αντί να μπαίνεις στον πειρασμό να περιηγείσαι μόλις ξυπνάς στα μέσα κοινωνικής δικτύωσης για μια ώρα, εκμεταλλεύσου αυτήν την ώρα για να ασκηθείς.

Σύμφωνα με τον ψυχολόγο Jan P. de Jonge, ένα άλλο πλεονέκτημα του περπατήματος είναι ότι μπορεί να δώσει ώθηση στη δημιουργικότητα. Αυτό υποστηρίζεται και από την έρευνα του Πανεπιστήμιου του Στάνφορντ που διαπίστωσε ότι το περπάτημα προάγει την «ελεύθερη ροή ιδεών». Άλλωστε δεν είναι τυχαίο το γεγονός πως όταν περπατάμε συνήθως σκεφτόμαστε τις πιο δημιουργικές ιδέες ή βρίσκουμε τη λύση σε κάτι που μας απασχολεί.

Μειώνει το στρες και το άγχος

Τα επίπεδα άγχους όλων μας ανέβηκαν στα ύψη τον τελευταίο χρόνο. Ένας από τους πολλούς λόγους που συνέβη αυτό είναι επειδή αναγκαστήκαμε να μένουμε στάσιμοι, για ώρες, ημέρες και εβδομάδες. Το περπάτημα βοηθάει τον εγκέφαλο να επεξεργαστεί τις εικόνες που βλέπει, να δημιουργήσει νέες και έτσι να νιώσουμε καλύτερα. Ειδικά το περπάτημα στη φύση ή τις πολύ πρωινές ώρες όπου όλα είναι πιο ήσυχα, μας βοηθάει να αντιμετωπίσουμε το άγχος για την ημέρα που ξεκινάει και να νιώσουμε πιο αισιόδοξοι.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram