Με αυτές τις θέσεις yoga θα αποβάλετε όλο το στρες

Δημοσιεύθηκε 18 Φεβρουαρίου, 2024

Έχετε δοκιμάσει ποτέ να ασχοληθείτε με τη yoga;

Τώρα μπορείτε να δοκιμάσετε τις ιδανικότερες ασκήσεις yoga που έχουν στόχο να ηρεμήσουν το «μέσα» σας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Supta Baddha Konasana

A2ED6C1A 5514 4CE2 B7E1 3DFFB81946B4
Πρόκειται για μια άσκηση που είναι ιδιαίτερα γνωστή για τις χαλαρωτικές της ιδιότητες. Μπορείτε να την εξασκείτε οποιαδήποτε ώρα της ημέρας, με άδειο στομάχι. Βοηθά στην καλύτερη κυκλοφορία του αίματος σε όλο το σώμα με αποτέλεσμα να νιώθετε περισσότερη ενέργεια. Σε συνδυασμό με σωστές και ρυθμικές αναπνοές μπορεί να μειώσει το στρες και να «καθαρίσει» το μυαλό. Αν είστε αρχάριοι και σας δυσκολεύει αυτή η άσκηση, δοκιμάστε να βάλετε για αρχή, ένα μαξιλάρι κάτω από τα γόνατά σας για να έχετε καλύτερη στήριξη.

Baddha Konasana

1E4C377A FCF0 4D38 B074 B304D2FC8A34
Γνωστή και ως πόζα «πεταλούδα», αυτή η asana (στάση της yoga) αποτελεί μια από τις πιο οικείες ασκήσεις στη yoga και είναι αρκετά εύκολη για όλους καθώς το μόνο που πρέπει να κάνετε είναι να λυγίσετε τα πόδια σας και να τα ενώσετε. Πέρα από τα οφέλη που έχει στο κάτω μέρος του σώματος, καθώς βοηθά στην ευλυγισία, είναι η ιδανική άσκηση για να κάνετε διαλογισμό και να συγκεντρωθείτε ώστε να διώξετε όλες τις αρνητικές σκέψεις. Κρατήστε το σώμα σας σε αυτή την πόζα από 1 έως 5 λεπτά.

Balasana

7F53FBCD DD30 4B81 ACEB 015FA434A59E
Η συγκεκριμένη άσκηση θυμίζει την εμβρυακή στάση και είναι κατάλληλη και για αρχάριους. Έχει χαλαρωτικές ιδιότητες γιατί απελευθερώνει όλη την ένταση που έχει το πάνω μέρος του σώματος, την πλάτη, τους ώμους και το στήθος και βοηθά το σώμα να ξεκουραστεί, ενώ παράλληλα απελευθερώνει και το στρες που έχει συσσωρευθεί σε αυτά τα σημεία. Καλό είναι η συγκεκριμένη άσκηση να γίνεται το πρωί πριν καταναλώσετε κάποιο γεύμα.

Uttanasana

E3FA0650 E4B2 4714 861D 5A14B83606B6
Δε χρειάζεται υπερβολικό stretching σε αυτή την στάση ούτε να τεντώσετε τελείως τα πόδια σας, αρκεί να μπορέσετε να χαμηλώσετε το κεφάλι σας όσο εσείς μπορείτε. Αν δε θέλετε να τεντώσετε τα χέρια μπροστά, μπορείτε να τα διπλώσετε κάτω από το κεφάλι σας. Μείνετε σε αυτή την πόζα από 30 δευτερόλεπτα μέχρι 1 λεπτό. Μειώνοντας τη μυϊκή ένταση, καταφέρνετε να αποφορτίσετε τόσο το σώμα σας όσο και το μυαλό σας.

Cobra pose

D53F368D 8ED7 4718 819B 92083A725836
Στη συγκεκριμένη άσκηση καλό είναι να ξεκινήσετε από την babycobra στάση χωρίς δηλαδή να τεντώσετε τα χέρια σας και να τραβήξετε το σώμα σας. Έπειτα μπορείτε να σηκώσετε το πάνω μέρος του σώματος και να φέρετε τις παλάμες σας κάτω από τους ώμους. Τεντώστε το κεφάλι προς τα πίσω και μείνετε για μερικά δευτερόλεπτα έτσι. Τη συγκεκριμένη άσκηση μπορείτε να την επαναλάβετε 2 φορές για να νιώσετε το σώμα να τεντώνεται διώχνοντας όλη την ένταση και το στρες.

 

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram