Κάνει να γυμνάζομαι όσο έχω περίοδο;

Δημοσιεύθηκε 28 Ιουνίου, 2022

Σύμφωνα με τις συστάσεις του Παγκοσμίου Οργανισμού Υγείας (Π.Ο.Υ.), συνιστάται ένας υγιής ενήλικας να ασκείται σε ήπια ένταση για διάστημα μεταξύ των 150 και των 300 λεπτών σε εβδομαδιαία βάση ή σε υψηλή ένταση για διάστημα μεταξύ των 75 και των 150 λεπτών την εβδομάδα.

Δεν υφίσταται ιατρικός λόγος, που να υπαγορεύει την αποφυγή της άσκησης, όσο διαρκεί η περίοδος (ο «επιστημονικός» όρος είναι έμμηνος ρύση). Όμως τότε ενδεχομένως η διάθεση για γυμναστική ίσως να είναι περιορισμένη, ειδικά αν έχετε συμπτώματα, όπως δυσμηνόρροια (πόνους περιόδου). Πάντως, φαίνεται πως η άσκηση συμβάλλει στη μείωση της έντασης ενοχλητικών συμπτωμάτων, που σχετίζονται με την περίοδο όπως, αναφέρεται τόσο σε μελέτη του 2006, όσο και σε μελέτη του 2008.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο κατάλογος με τα συμπτώματα αυτά περιλαμβάνει:

-τους πόνους
-τις διαταραχές του πεπτικού (ναυτία, έμετο ή διάρροια)
-τον πονοκέφαλο
-τις διαταραχές στη διάθεση
-το αίσθημα κόπωσης

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram