Τι να τρως όσο μένεις σπίτι για να διατηρήσεις το σώμα σου!

Δημοσιεύθηκε 31 Ιανουαρίου, 2021

Υπάρχουν τροφές για να καταναλώσεις που θα βελτιώσουν την υγεία σου αλλά και θα σε βοηθήσουν διατηρήσεις το κατάλληλο σωματικό βάρος. Σε προστατεύουν από ασθένειες και συνολικά ενισχύουν την ενέργεια σου.

Γενικώς είναι τροφές που πρέπει να αποφύγεις και άλλες που πρέπει να προσθέσεις στην καθημερινότητα σου. Ειδικά τώρα που περνάτε ώρες στο σπίτι είναι καλό να προσέχετε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. Τα ψάρια και οι ιδιότητες στο σώμα σου

Η κατανάλωση ψαριών είναι ιδανική επιλογή για μια ισορροπημένη διατροφή. Περιέχει Ω3 λιπαρά οξέα που βοηθούν στην καταπολέμηση φλεγμονών, στη διατήρηση του σωματικού βάρους και καλής λειτουργίας του οργανισμού. Επιπλέον, τα καλά λιπαρά στα ψάρια ενισχύουν την απορρόφηση βιταμινών όπως A, D, E και Κ από τα λαχανικά. Καλές επιλογές είναι ο τόνος, το σκουμπρί, η σαρδέλα, και ο σολομός.

2. Το γιαούρτι ως πηγή πρωτεΐνης

Homemade yogurt or sour cream in a rustic bowl

Προτίμησε το ελληνικό γιαούρτι διότι περιέχει περισσότερη πρωτεΐνη και πιο λίγα σάκχαρα και υδατάνθρακες. Ιδανικό για το ξεκίνημα της μέρας σου. Μπορείς να το συνδυάσεις με ξηρούς καρπούς βρώμη, φρούτα σπόρους τσία και μέλι. Είναι καλό επίσης να καταναλωθεί για ενδιάμεσο γεύμα ή πριν από την προπόνηση.

3. Σε μια σωστή διατροφή τα φρούτα είναι απαραίτητα


Τα φρούτα δεν πρέπει να λείπουν από τη διατροφή σου. Έχουν πάρα πολλά οφέλη για τον οργανισμό αφού είναι πλούσια σε βιταμίνες και θρεπτικά συστατικά και γι αυτό συνιστάται η καθημερινή κατανάλωση τους. Μερικά από αυτά είναι το ακτινίδιο, ιδανικό για καταπολέμηση μικροβίων, το μανταρίνι το οποίο βοηθά στη μείωση της αρτηριακής πίεσης και διευκολύνει την πέψη. Το grapefruit είναι μια πολύ καλή επιλογή λόγω των λιποδιαλυτικών ιδιοτήτων του.

4. Η αξία του αυγού για το σώμα σου


Τα αυγά είναι πλούσια σε πρωτεΐνη που τα κάνει κατάλληλα για όσους γυμνάζονται εφόσον βοηθούν στην αναδόμηση των μυών. Επίσης, η περιεκτικότητα τους σε λουτεΐνη και ζεαξανθίνη συμβάλουν στη μείωση της φθοράς των μυών από τη διαδικασία της γήρανσης. Οι πρωτεΐνες στο αυγό απορροφώνται απόλυτα από τον οργανισμό.

5. Κατανάλωσε λαχανικά για ισορροπημένη διατροφή

Οι σαλάτες με κάθε είδους λαχανικό είναι εξαιρετικός σύμμαχος στην καλή διατροφή. Είναι θρεπτικές αντιοξειδωτικές και συμβάλλον στη διατήρηση καλής κατάστασης του ανοσοποιητικού συστήματος. Οι φυτικές ίνες σε βοηθούν και να χάσεις περιττό βάρος αλλά και να διατηρήσεις ένα υγιές σωματικό βάρος.

6. Κινόα, ιδανική υπερτροφή για διατήρηση του σωματικού βάρους

Το κινόα αποτελεί σούπερ τροφή φουλ σε πρωτεΐνη και φυτικές ίνες. Βοηθά στον αποσχηματισμό και δημιουργία των μυών λόγω του συνόλου των αμινοξέων που περιέχει. Είναι στην κατηγορία δημητριακών ολικής αλέσεως που παρέχουν τις απαραίτητες βιταμίνες μέταλλα που βοηθούν στη ρύθμιση του πεπτικού συστήματος και προσφέρουν το αίσθημα πληρότητας για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα μέσα στην ημέρα.

7. Αβοκάντο ένα φρούτο με πολλές ιδιότητες για το σώμα

Το αβοκάντο είναι ένα φρούτο πλούσιο σε βιταμίνες Κ, C, και E, φυτικές ίνες, φολικό οξύ κάλλιο και μονοκόρεστα λιπαρά οξέα. Μειώνει την κακή χοληστερίνη και βελτιώνει την καλή. Επιπλέον, έχει αντιοξειδωτικές ουσίες και ενισχύει το ανοσοποιητικό σύστημα. Ανήκει στην κατηγορία των υπερτροφών και βοηθά στη διατήρηση του σωματικού βάρους και οι πρωτεΐνες του απορροφούνται πολύ πιο εύκολα από το σώμα σε σύγκριση με το κρέας λόγω των φυτικών ινών που περιέχει.

8. Οι κατανάλωση ξηρών καρπών

Οι ξηροί καρποί έχουν ευεργετικές ιδιότητες για τον οργανισμό και την υγεία σου. Βοηθούν στη μείωση της χοληστερόλης στον έλεγχο του σωματικού βάρους αλλά και στη μείωση κινδύνου καρκίνου. Έχουν πολύτιμες πρωτεΐνες ακόρεστα λιπαρά και βιταμίνες. Τα αμύγδαλα, τα καρύδια, κάσιους, brazil nuts, πεκάν, φιστίκια, φουντούκια και μακαντάμια είναι κάποιες πολύ καλές επιλογές να εντάξεις στο πρόγραμμα σου.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram