Το τεράστιο όφελος που σου δίνει μισό αβοκάντο την ημέρα

Δημοσιεύθηκε 28 Οκτωβρίου, 2020

Η υγεία της καρδιάς είναι αποτέλεσμα ενός συνόλου πραγμάτων. Το οικογενειακό ιστορικό, οι ανθυγιεινές συνήθειες, η σωματική άσκηση και, last but not least, οι διατροφικές επιλογές.

Ποιες είναι οι πιο γνωστές τροφές που κάνουν καλό στην καρδιά; Τα φρούτα, λαχανικά, ψάρι, ξηροί καρποί και τροφές ολικής άλεσης. Μέσα σε αυτές υπάρχει μία τροφή που μπορείς να καταναλώνεις καθημερινή με διάφορους τρόπους, χωρίς να φτάσεις στο σημείο να τη βαρεθείς. Και αυτή είναι το αβοκάντο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και αν δεν ακούς εμένα, άκου την καρδιολόγο Suzanne Steinbaum. «Τρώω μισό αβοκάντο την ημέρα. Έχει μονοακόρεστα και πολυακόρεστα λιπαρά που είναι απαραίτητα για τη σωστή λειτουργία της καρδιάς. Έρευνες έχουν συνδέσει αυτά τα λιπαρά με μειωμένες φλεγμονές και επίπεδα χοληστερίνης.

Πώς θα φας το αβοκάντο
Από που να αρχίσω; Το απόλυτο σύμβολο του πρωινού και του brunch σε φέτα ολικής άλεσης, σε smoothie, σε σάντουιτς αλλά και μαζί με αυγά. Μπορείς να το λιώσεις και να το κάνεις γουακαμόλε ή να βάλεις φέτες σε σαλάτα. Φαντασία να έχεις και το αβοκάντο μπορεί να καταναλωθεί με αμέτρητους τρόπους.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram