Τι προσθέτουν οι wellness experts μέσα στον καφέ τους;

Δημοσιεύθηκε 11 Μαρτίου, 2021

Για τους περισσότερους ο καφές είναι η πρώτη απόλαυση της ημέρας. Ξυπνάς, καθαρίζεις το πρόσωπό σου και μαζί με το πρωινό σου αναζητάς όσο τίποτε άλλο μια κούπα καφέ. Είναι, άλλωστε, το ρόφημα που σε ξυπνάει για τα καλά, που όσο κουρασμένη, άυπνη ή ταλαιπωρημένη κι αν είσαι, θα σε κάνει «στρατιώτη» για τις υποχρεώσεις που πρέπει να φέρεις εις πέρας όλο το 24ωρο.

Οι επιλογές; Πάρα πολλές. Παγωμένος ή ζεστός espresso, latte, freddo cappuccino, ελληνικός καφές και η λίστα δεν τελειώνει. Αρκεί να βρεις αυτόν που σου αρέσει γευστικά, να μάθεις να τον φτιάχνεις και να τον απολαμβάνεις κάθε πρωί ή απόγευμα στο σπίτι ή στο γραφείο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και τα οφέλη του στην υγεία, επίσης, είναι πολλά. Ο καφές είναι γεμάτος με αντιοξειδωτικά συστατικά, ενώ προστατεύει από διαβήτη τύπου 2, από ασθένειες του ήπατος, από τη νόσο του Πάρκινσον, αλλά και από καρδιακά νοσήματα. Φυσικά, μιλάμε πάντα για την κατανάλωση λογικής ποσότητας καφέ που κυμαίνεται στη μία με δύο κούπες την ημέρα.

Έχεις αναρωτηθεί, όμως, ποτέ πώς μπορείς να κάνεις τον καθημερινό καφέ σου ακόμα πιο γευστικό και ευεργετικό για τη συνολική υγεία σου; Αν δεν το έχεις κάνει, δεν πειράζει. Το έχουν κάνει για εσένα οι wellness experts, οι διατροφολόγοι και οι γιατροί του κόσμου αυτού, οι οποίοι συνηθίζουν να προσθέτουν στον καφέ τους κάποια συστατικά, που ο κοινός νους δεν θα σκεφτόταν. Οι επιλογές τους μόνο τυχαίες δεν είναι μιας και βάζουν μέσα στον καφέ τους συστατικά, που είναι και μπορούν να μετατρέψουν τον καφέ στο απόλυτο superfood.

#1 Δοκίμασε καφέ με κανέλα και λάδι καρύδας.
#2 Μήπως να προσθέσεις στον καφέ σου γάλα αμυγδάλου, λίγο μέλι και κανέλα;
#3 Λίγο κακάο σίγουρα θα έκανε πιο γευστικό και λαχταριστό τον καφέ σου.
#4 Βάλε στον καφέ σου κανέλα, γαρύφαλλο και γάλα καρύδας. Α! Και λίγο μοσχοκάρυδο αντί για ζάχαρη. Έτσι, θα γλιτώσεις και θερμίδες.
#5 Αντί για αγελαδινό γάλα μήπως να προσθέσεις γάλα βρώμης;
#6 Λίγο περίεργο, αλλά… μπορείς να βάλεις σπόρους chia και βούτυρο αμυγδάλου.
#7 Αν σε ενοχλεί η πικρίλα του καφέ, αλλά δεν θες να βάλεις ζάχαρη, πρόσθεσε βανίλια, γάλα αμυγδάλου και λίγο μέλι.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram