Κουρασμένα μάτια μετά τις διακοπές; Έχουμε τη λύση!

Δημοσιεύθηκε 23 Αυγούστου, 2020

Παρότι περάσατε υπέροχα στις διακοπές σας, τα μάτια δεν το δείχνουν. Λίγο τα ξενύχτια των διακοπών, λίγο οι μεγαλύτερες δόσεις ζάχαρης ή αλατιού που καταναλώσατε, στα μάτια κάποιων διαγράφονται σημάδια κόπωσης. «Σβήστε» τα σημάδια, όπως μαύρους και σακούλες με τις ιδανικές πραϋντικές επιλογές αλλά και έξυπνες συμβουλές.

Ο στόχος πρέπει να είναι διπλός να αντιμετωπίσουμε άμεσα το πρόβλημα αλλά και να προλάβουμε τη φθορά όσο είναι ακόμα νωρίς.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πώς; βρίσκοντας τον «ένοχο» που προκαλεί το πρήξιμο των ματιών, εγκαταλείποντας κάποιες κακές συνήθειες και υιοθετώντας κινήσεις φροντίδας που θα ανακουφίσουν άμεσα.

Μήπως κάνετε κάτι λάθος;
Τρώτε αρκετά αλμυρές ή γλυκές τροφές. Το νάτριο που περιέχουν οι αλμυρές τροφές προκαλεί κατακράτηση υγρών και έντονο οίδημα των ιστών στην περιοχή, ιδιαίτερα όταν τις καταναλώνουμε αργά το βράδυ.

Χρησιμοποιείτε ιδιαίτερα παχύρρευστες υφές. Τα περισσεύματα από μια πλούσια, λιπαρή κρέμα για τα μάτια είναι ικανά εντείνουν το πρόβλημα των οιδημάτων ή των μαύρων κύκλων, το ίδιο μπορεί να συμβεί και με ένα ελαιώδες προϊόν ντεμακιγιάζ. Αναζητήστε ανάλαφρες ενυδατικές συνθέσεις κατά προτίμηση σε μορφή gel ή fluid και αποφύγετε την εφαρμογή τους πολύ κοντά στα μάτια ή πάνω στα βλέφαρα.

Resizer 15980490080140

Κοιμάστε με ένα μαξιλάρι. Η ύπτια θέση στο κρεβάτι, χωρίς μαξιλάρι ή με ένα χαμηλό μαξιλάρι δυσχεραίνει την κυκλοφορία της λέμφου ευνοώντας τη συσσώρευση υγρών και το οίδημα. Φροντίστε να κοιμόσαστε, έχοντας το κεφάλι ελαφρώς ανασηκωμένο -με 2 μαξιλάρια.

Και αν σας συμβεί...
Πολλές φορές δεν τα καταφέρνουμε στο κομμάτι της πρόληψης και τα μάτια μας το πρωί δείχνουν κουρασμένα. Υπάρχουν άμεσες λύσεις που θα βοηθήσουν στο πρόβλημα.

Οι δροσερές μάσκες ματιών σε μορφή gel ή αυτοκόλλητων pads, εμπλουτισμένες με συστατικά-κυρίως φυτικά εκχυλίσματα- που έχουν αντιφλεγμονώδη, καταπραϋντική και ενυδατική δράση.

Η όρθια θέση του σώματος και το ζεστό νερό που πέφτει με πίεση στο πρόσωπο, βελτιώνουν τη κυκλοφορία του αίματος και της λέμφου συμβάλλοντας στην ταχύτερη αποσυμφόρηση της περιοχής. Tip: Βγαίνοντας από το ντους, ρίξτε λίγο κρύο νερό στο πρόσωπό σας. Το πρήξιμο θα υποχωρήσει πιο εύκολα.

Για 15 λεπτά ακουμπήστε πάνω στα κουρασμένα μάτια, παγωμένες κομπρέσες με σακουλάκια από βρασμένο μαύρο τσάι, ροδέλες αγγουριού, παγάκια ή απλά δύο κουτάλια που τα έχετε βάλει προηγουμένως στην κατάψυξη

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram