Κέντρο Ανάπτυξης Παίδων : Μαθησιακή υποστήριξη & ειδική διαπαιδαγώγηση

Δημοσιεύθηκε 8 Απριλίου, 2021

Το Επιστημονικό Κέντρο Ανάπτυξης Παίδων στοχεύει στην ποιοτική αναβάθμιση της καθημερινής ζωής του κάθε παιδιού με μαθησιακές δυσκολίες ή διαταραχές λόγου και ομιλίας. 

Οι υπηρεσίες τους στηρίζονται στη συνθετική εργασία και γνώση ολόκληρης Διεπιστημονικής Ομάδας ειδικών για αναπτυξιακά θέματα των παιδιών.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ενισχύοντας την αλληλοεπίδραση κι την επικοινωνία μέσω της βιοματικης μάθησης

Στόχος του Κέντρου είναι η προαγωγή της ψυχικής υγείας παιδιών, εφήβων και ενηλίκων μέσα από έγκυρη επιστημονική διάγνωση και εξειδικευμένες υποστηρικτικές θεραπείες.

Αύξηση μέσου έκφρασης μέσω σημασιολογικών συσχετισμών

Έτσι, μαζί με την έμπειρη αυτή διεπιστημονική ομάδα ειδικών συμβάλλουν στην επιτυχή διεκπεραίωση του στόχου τους.

Σχεδιασμός γραμμάτων μέσω βιωματικής δραστηριότητας με αφρό

Ο ρόλος τους στην βοήθεια των παιδιών είναι ενεργός. Αξίζει, μάλιστα, να σημειωθεί πως πέραν όλων των υπολοίπων αναλαμβάνουν τη διδασκαλία φιλολογικών μαθημάτων γυμνασίου και λυκείου με συνοδή αποκατάσταση μαθησιακών δυσκολιών.

Εξωτερικά προγράμματα παρέμβασης, με στόχο την ανάπτυξη κοινωνικών δεξιοτήτων

Παράλληλα, αναλαμβάνουν την εναλλακτική διδασκαλία του μαθήματος των Αρχαίων Ελληνικών, με στόχο την πλήρη κατανόησή του από τους μαθητές και φυσικά μπορείτε να τους εμπιστευτείτε για την προετοιμασία μαθητών ΣΤ τάξης για το μάθημα των Αρχαίων Ελληνικών αφού θα σας δώσουν τα πληρέστερα εφόδια και τις απαραίτητες γνώσεις για το Γυμνάσιο.

Εκμάθηση της Α’ κλίσης των ουσιαστικών στα αρχαία, μέσω της εναλλακτικής διδασκαλίας

Ας δούμε όμως μαζί τα ορόσημα της γλωσσικής ανάπτυξης καθώς κι τις περιπτώσεις που ένα παιδί χρειάζεται εργοθεραπευτική αξιολόγηση :

ΤΑ ΟΡΟΣΗΜΑ ΓΛΩΣΣΙΚΗΣ ΑΝΑΠΤΥΞΗΣ 

Έως 3 μηνών 

• Το βρέφος αναγνωρίζει τη φωνή της μητέρας του.

• Αντιδρά στους ήχους.

• Κάνει βλεμματική επαφή.

• Παράγει λαρυγγικούς ήχους τύπου : agu/ aaa/ κλπ.

• Αρχίζει να απαντάς στους ήχους που κάνουν οι γονείς σε μια μορφή σε «ψευδοδιαλόγου».

Έως 7 μηνών 

• Χαμογελά όταν του μιλούν.

• Αρχίζει να βαβίζει : mamama / bababa.

• Εντοπίζει την πηγή των ήχων.

• Σταδιακά δημιουργεί όλο και πιο πολύπλοκες αλυσίδες συλλαβών.

Έως 12 μηνών 

• Ανταποκρίνεται στο άκουσμα του ονόματος του.

• Κατανοεί απλές οδηγίες.

• Μιμείται άντρα τον ήχο απλών λέξεων που εκφέρουν οι ενήλικες.

• Συνδυάζει χειρονομίες και φωνοποιήσεις για να εκφράσει τις ανάγκες του.

• Το βάδισμα αντικαθίσταται από ακάλυπτες λέξεις με ιδιότυπο νόημα.

• Γύρω στους 12 μήνες χρησιμοποιεί τις πρώτες του πραγματικές λέξεις (μαμά, μπαμπά, άτα, μαμ).

Έως 24 μηνών 

• Το λεξιλόγιο του αποτελείται από 20 έως 50 λέξεις.

• Υπακούει σε απλές εντολές.

• Κάνει χρήση 2 λέξεων (απλή πρόταση).

• Περιορίζεται η χρήση χειρονομιών και αυξάνεται η χρήση της γλώσσας ως μέσο επικοινωνίας.

Έως 3 ετών 

• Το νήπιο απαντά σε απλές ερωτήσεις.

• Κάνει απλές προτάσεις (Υποκείμενο+Ρήμα+Αντικείμενο).

• Είναι σε θέση να παρακολουθήσει απλό διάλογο.

• Κάνει ερωτήσεις.

• Παρακολουθεί παραμύθια.

• Γίνεται πλήρως κατανοητό από το οικείο περιβάλλον του.

Έως 4 ετών 

• Απαντάει σε όλα τα είδη των ερωτήσεων.

• Η ομιλία του σε επίπεδο γραμματικής και συντακτικού πλησιάζει σε αυτή των ενηλίκων.

• Αρθρώνει ΟΛΑ τα φωνήματα της μητρικής του γλώσσας σωστά, τόσο μεμονωμένα όσο και σε συνδυασμούς (εκτός, ίσως, από το /ρ/ η άρθρωση του οποίου μπορεί να ολοκληρωθεί μέχρι τα πέντε έτη).

• Γίνεται κατανοητό από τρίτους ανθρώπους καθώς μιλάει καθαρά πλέον.

• Είναι σε θέση να αφηγηθεί μία ιστορία με λογική και χρονική αλληλουχία.

Πότε ένα παιδί χρειάζεται εργοθεραπευτική αξιολόγηση; Αν αναγνωρίζεται στα παιδιά σας κάποιο από τα παρακάτω, καλό θα ήταν να απευθυνθείτε σε κάποιον εργοθεραπευτή για αξιολόγηση

Παιχνίδι

• Δυσκολεύεται σε παιχνίδια με την μπάλα και στο κυνηγητό.

• Αποφεύγει τον εξοπλισμό της παιδικής χαράς και δεν του αρέσει να κανει κούνια, να τον στριφογυρνάνε ή να μην ακουμπάνε τα πόδια του στο έδαφος.

• Αποφεύγει να εμπλακεί ομαδικό παιχνίδι με τους συνομήλικους του.

• Δυσκολεύεται να φτιάξει παζλ κατάλληλο για την ηλικία του.

Κίνηση

• Είναι γενικά ένα δεξιό παιδί πέφτει εύκολα κάτω, σκόνταφτές συχνά σε έπιπλα ή ανθρώπους.

• Δυσκολεύεται στη γραφή γραμμάτων και λέξεων. Το κείμενο του είναι δυσανάγνωστο, αργεί όταν γράφει, αναφέρει κόπωση κατά την γραφή.

• Αποφεύγει την ζωγραφική και το σχέδιο του είναι πολύ απλό.

• Δυσκολεύεται στις αντιγραφές και στις ασκήσεις προγραφής.

• Δυσκολεύεται στην χρήση ψαλιδιού, ξύστρας χάρακα και διαβήτη.

Προσοχή-Οργάνωση-Κινητικότητα 

• Δυσκολεύεται να συγκεντρωθεί, είναι αφηρημένος.

• Δεν ολοκληρώνει μία δραστηριότητα.

• Δείχνει να ξεχνάει πράγματα που έχει μάθει.

• Λερώνεται συστηματικά τόσο αυτός, όσο και ο χώρος γύρω γύρω του.

• Δεν καταφέρνει να ντυθεί και να γδυθεί.

• Δυσκολεύεται η έχει αργήσει να βγάλει πάνα και να εκπαιδευτεί στην τουαλέτα.

• Δεν καταφέρνει να χειριστεί κουμπιά η κορδόνια.

• Δυσκολεύεται να κοιμηθεί νωρίς ή μόνο του και κάνει ανήσυχο ύπνο.

Σχολικές δραστηριότητες 

• Δεν κρατάει σωστά το μολύβι, δεν αφήνει διαστήματα μεταξύ των λέξεων και των γραμμάτων,  το κείμενο του είναι δυσανάγνωστο, αργεί όταν γράφει.

Συμπεριφορά

• Είναι πολύ παθητικό, ήσυχο και αποτραβηγμένο, δείχνει αδιάφορο, χωρίς κίνητρο.

• Δεν του αρέσει να λερώνεται ή να ακουμπάει κάποιες υφές (π.χ μπογιές, άμμο, γρασίδι)Τον ενοχλούν οι ετικέτες των ρούχων ή κάποια είδη ρούχων (π.χ μάλλινα).

• Δυσανασχετεί με το σφουγγάρι, την οδοντόβουρτσα, το βούρτσισμα / το κόψιμο των μαλλιών ή των νυχιών.

• Αποφεύγει την βλεμματική επαφή ή κοιτάει κάτι με προσήλωση.

Εξέλιξη, ανάπτυξη και μάθηση! Ένας συνδυασμός που φέρει χρόνια τώρα τα επιθυμητά αποτελέσματα τόσο στον γονέα όσο στο ίδιο το παιδί! Η αποτελεσματικότητα του Επιστημονικού  Κέντρου ανάπτυξης Παίδων είναι γνωστή και εγγυημένη.


Ο υπέροχος χώρος τους 

Θα το βρείτε : Ωρίωνος 4, Χαλκίδα

Τηλέφωνο επικοινωνίας : 2221074415 & 6977742227

Facebook page: Κέντρο Ανάπτυξης Παίδων

Instagram page :kentro_anaptixis_paidwn

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram