6 tips για να μην κάθεσαι στραβά στο γραφείο

Δημοσιεύθηκε 10 Νοεμβρίου, 2021

Οι ώρες που περνώ στο γραφείο είναι… άπειρες. Πολλές φορές ξεπερνούν το οκτάωρο με την κούραση και την εξάντληση να μην έχουν τέλος. Και όχι μόνο! Έχω να αντιμετωπίσω συχνά και τους πόνους στη σπονδυλική στήλη, γιατί δεν κάθομαι και απόλυτα σωστά στην καρέκλα μου.

Πόνοι στην πλάτη ξανά και ξανά

Δυστυχώς, έχω την τάση να κάθομαι σταυροπόδι ή πλαγιαστά στην καρέκλα του γραφείου μου. Και για αυτό ακριβώς με… επιπλήττει με χιούμορ η διευθύντριά μου. «Κάτσε σωστά Χριστιανή μου», μου έχει πει άπειρες φορές η Κατερίνα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Και να σου πω κάτι; Τότε συνειδητοποίησα πόσο λάθος καθόμουν. Μαζεμένη, σκυμμένη πάνω από τον υπολογιστή, εντελώς στραβά και άβολα συγχρόνως. Τώρα… Πώς το κατάφερνα, μην το ρωτάς. Είπα, όμως, ότι θα προσπαθήσω και θα φτιάξω τη στάση σώματός μου.

Πώς; Με μερικά σωτήρια tips που έμαθα ρωτώντας φίλους και συναδέλφους και ψάχνοντας αρκετά. Ποια είναι αυτά τα μυστικά; Θα τα δεις ευθύς αμέσως!

Τα μυστικά για σωστή στάση σώματος

#1 Άλλαξε καρέκλα

Μήπως τόσο καιρό παρατηρείς ότι η καρέκλα σου δεν έχει καλή ισορροπία ή ότι έχει χαλάσει η πλάτη της και δεν έχεις πού να στηριχτείς; Ζήτησε ASAP από το αφεντικό σου να σου πάρει μια καινούρια για να μην ταλαιπωρείς άλλο τη σπονδυλική σου στήλη.

#2 Κάνε συχνά διαλείμματα και σήκω από την καρέκλα

Καλό είναι να σηκώνεσαι και να περπατάς πέρα-δώθε στο γραφείο πού και πού μέσα στην ημέρα.

#3 Κάνε γυμναστική για καλύτερη στάση σώματος

Θα σου το πω εμπειρικά! Δεν υπάρχει τίποτα καλύτερο από το pilates, αν θέλεις να φτιάξεις τη στάση σώματός σου και να μην επιβαρύνεις τη σπονδυλική σου στήλη. Στο YouTube υπάρχουν πολλά tutorials με απλές ασκήσεις που και μόνη σου στο σπίτι μπορείς να κάνεις.

#4 Να έχεις το laptop ή το εκάστοτε αντικείμενο της δουλειάς σου στο οπτικό σου πεδίο

Έχοντας στην ευθεία το αντικείμενο εργασίας σου θα μπορείς να σταθείς και σωστά. Μην έχεις, λοιπόν, στραβά τοποθετημένο πάνω στο γραφείο τον υπολογιστή σου γιατί αναπόφευκτα θα κάθεσαι και εσύ στραβά.

#5 Κάνε ουσιαστικό practice στη σωστή στάση σώματος.

Καταλαβαίνω ότι μπορεί να πήζεις στη δουλειά και να μην έχεις χρόνο ούτε να το σκεφτείς. Βάλε reminder στο κινητό. Ναι, τόσο σημαντική είναι η στάση σώματος.

#6 Πρέπει και τα δύο πόδια σου να ακουμπάνε στο πάτωμα.

Μην κάθεσαι σταυροπόδι ή στραβά. Και τα δύο πόδια στην ίδια ευθεία και να πατάνε κάτω.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram