5 πρωτεϊνούχες τροφές που αντικαθιστουν το κρέας

Δημοσιεύθηκε 21 Μαρτίου, 2022

Οι πρωτεΐνες είναι μεγάλες ενώσεις που παρασκευάζονται με τον συνδυασμό μικρότερων αμινοξέων.

Στη διατροφή είναι γνωστές ως μακροθρεπτικά συστατικά. Κάθε γραμμάριο πρωτεΐνης δίνει 4 θερμίδες.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι πρωτεΐνες έχουν πολλές διαφορετικές λειτουργίες μέσα στο σώμα, το οποίο τις χρησιμοποιεί ως ενέργεια

Το κρέας και τα παράγωγά του είναι εξαιρετικές πηγές πρωτεϊνών, δεν πρέπει όμως να καταναλώνονται καθημερινά, καθώς εγκυμονούν κινδύνους για την υγεία.

Δείτε λοιπόν φίλοι μου,εναλλακτικές πηγές πρωτεϊνών που σας προσφέρουν αντίστοιχη ενέργεια και άλλα οφέλη για την υγεία:

#1 Φακές: Ένα φλιτζάνι δίνει 18 γραμμάρια πρωτεΐνης, μαζί με 16 γραμμάρια φυτικές ίνες και πληθώρα βιταμινών, ιχνοστοιχείων και αντιοξειδωτικών

#2 Γιαούρτι: Το ελληνικό γιαούρτι είναι εξαιρετική πηγή πρωτεΐνης. Μπορείτε να προσθέσετε φρούτα, ξηρούς καρπούς, μέλι και λίγη κανέλα.

#3 Βραστά αυγά: Ένα αυγό περιέχει 6 γραμμάρια πρωτεΐνης βιταμίνη D, Β12, σίδηρο, ψευδάργυρο και ωμέγα-3 λιπαρά.

#4 Φασόλια: Ένα φλιτζάνι σας δίνει 12 γραμμάρια πρωτεΐνη και άλλα τόσα φυτικές ίνες.

#5 Μπιφτέκια από αρακά: Μπορείτε να φτιάχνετε μπιφτέκια από αρακά, αλλά και ρεβίθια, φασόλια, φακές και αντίστοιχα λαχανικά. Παίρνετε μεγάλη ποσότητα πρωτεΐνης και μπορείτε να τα συνδυάζετε με σαλάτα.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram