Tρέξιμο στο κρύο : Τι να προσέξετε

Δημοσιεύθηκε 22 Οκτωβρίου, 2020

Ο χειμώνας πλησιάζει και η άσκηση σε υπαίθριους χώρους  μπορεί να γίνει με ασφάλεια, αρκεί να τηρούνται κάποιες προϋποθέσεις. Tα προβλήματα που ίσως προκύψουν είναι τα ακόλουθα και εφιστούν την προσοχή όλων..

Ερεθισμός του αναπνευστικού 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Επιστημονικές έρευνες έχουν δείξει ότι όταν γυμνάζεται κάποιος με πολύ χαμηλές θερμοκρασίες και αναπνέει από το στόμα, τότε το υπερβολικό κρύο μπορεί να προκαλέσει ερεθισμό του στόματος, του φάρυγγα, της τραχείας, ακόμα και των βρόγχων. Για αυτόν τον λόγο, οι ειδικοί συνιστούν να καλύπτεται το στόμα και η μύτη με ένα κασκόλ, κατά την έντονη άσκηση στο κρύο.

Σημαντικό είναι επίσης να αποφεύγετε την άθληση το βράδυ ή γενικά σε ώρες ή σημεία που δεν εξασφαλίζουν καλή οπτική επαφή με το περιβάλλον, π.χ. ο πάγος στην άκρη του δρόμου μπορεί να γίνει αφορμή για κάποιο τραυματισμό ή ακόμα και κάταγμα.

Όχι το βράδυ

Σημαντικό είναι επίσης να αποφεύγετε τη γυμναστική μέχρι σημείο κόπωσης, να καταναλώνετε αρκετά υγρά πριν, στη διάρκεια και μετά την άσκηση.

 

 

Ειδικές περιπτώσεις 

Σημαντική είναι επίσης και η κατάσταση της υγείας σας όταν αποφασίσετε να κάνετε υπαίθρια γυμναστική. Για παράδειγμα αν είστε κρυωμένοι, καλό είναι να είστε πολύ προσεκτικοί.

Γενικά, αν και η άσκηση δημιουργεί ψυχική και σωματική τόνωση, υπάρχουν περιπτώσεις που το τρέξιμο μπορεί να επιδεινώσει την κατάσταση της υγείας σας. Οι επιστήμονες λένε, ότι πρέπει να παίρνει κανείς ιδιαίτερες προφυλάξεις όταν ασκείται με συμπτώματα σοβαρότερα ενός απλού κρυολογήματος, γιατί μπορεί να έχει σοβαρές επιπλοκές στο κατώτερο αναπνευστικό σύστημα και τους πνεύμονες.

 

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram