Σπόροι chia: Η σούπερ τροφή που πρέπει να βάλετε στη διατροφή σας

Δημοσιεύθηκε 6 Ιουλίου, 2023

Το 2009, η Ευρωπαϊκή Ένωση ενέκρινε τους σπόρους τσία (chia) ως νέο τρόφιμο, επιτρέποντας να είναι το 5% από τη συνολική ύλη των προϊόντων άρτου.

Μπορείτε να προσθέσετε σπόρους chia σε διάφορα γλυκά ή αλμυρά γεύματα και ποτά για να βελτιώσετε τη συνολική διατροφική αξία του γεύματος του παιδιού σας. Μπορούν να προστεθούν για παράδειγμα σε άλλα τρόφιμα ως γαρνιτούρα ή να τοποθετηθούν σε smoothies, δημητριακά πρωινού, μπάρες ενέργειας, μπάρες δημητριακών, γιαούρτια, tortillas και ψωμιά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν υπάρχει συνιστώμενο ημερήσιο όριο σπόρων chia για παιδιά και εφήβους. Μπορείτε να προσθέσετε ένα κουταλάκι του γλυκού σπόρους chia την ημέρα σε είδη διατροφής και να το σερβίρετε στο παιδί σας. Εάν το παιδί σας δεν έχει συνηθίσει να τρώει πολλές φυτικές ίνες, τότε προσθέστε αργά τους σπόρους στις τροφές του και αυξήστε τες σταδιακά. Εάν θέλετε να μάθετε το ασφαλές όριο των σπόρων chia για το παιδί σας, συμβουλευτείτε έναν παιδίατρο ή έναν ειδικό διατροφολόγο.

Παρέχουν πρωτεΐνες για ανάπτυξη: Οι σπόροι Chia περιέχουν όλα τα απαραίτητα εννέα αμινοξέα καθιστώντας τους έτσι, πηγή πλήρους πρωτεΐνης. Οι πρωτεΐνες είναι απαραίτητες για την ανάπτυξη παιδιών και εφήβων.

Περιέχουν μέταλλα για την υγεία των οστών: Οι σπόροι Chia παρέχουν μέταλλα, όπωςασβέστιο, μαγνήσιο και φώσφορο, που βοηθούν στην υγιή ανάπτυξη οστών σε παιδιά και εφήβους.

Resizer 16133913713461

Οφέλη για τη συνολική υγεία: Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βρίσκονται στους σπόρους chia μπορούν να βελτιώσουν την καρδιαγγειακή υγεία και την υγεία του κυκλοφορικού συστήματος. Αυτά τα λιπαρά οξέα βοηθούν επίσης στη φυσιολογική ανάπτυξη του εγκεφάλου και των ματιών των παιδιών. Οι σπόροι Chia περιέχουν επίσης ωμέγα-6 λιπαρά οξέα που θα μπορούσαν να βελτιώσουν μακροπρόθεσμα τη συνολική ποιότητα της υγείας τους.

Οι φυτικές ίνες βοηθούν στη καλή λειτουργία του πεπτικού συστήματος: Οι σπόροι Chia περιέχουν διαλυτές ίνες που φέρνουν κορεσμό, αποτρέπουν την υπερκατανάλωση τροφής και ωφελούν τη συνολική λειτουργία του πεπτικού συστήματος. Μακροπρόθεσμα, οι φυτικές ίνες μπορούν να βοηθήσουν στη διατήρηση των επιπέδων χοληστερόλης LDL και σακχάρου στο αίμα.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram