Πώς μπορείς να εξαφανίσεις το ενοχλητικό φούσκωμα στη κοιλιά;

Δημοσιεύθηκε 20 Απριλίου, 2020

Οι περισσότεροι από εμάς μετά τα Λουκούλεια γεύματα των ημερών αρχίζουμε άμεσα δίαιτα, αλλά παρατηρούμε ότι πάλι το συγκεκριμένο σημείο εξέχει πεισματάρικα.

Δυστυχώς η κοιλιά είναι ένα από τα σημεία που συγκεντρώνουν το πιο επίμονο λίπος. Εκτός του ότι είναι αντιαισθητικό, είναι και επικίνδυνο, καθώς συνδέεται με μια σειρά παθήσεων.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Να τι θα κάνετε!

Σε πρώτη φάση, πρέπει να αυξήσετε την μυϊκή σας μάζα. Αυτό θα το πετύχετε αν προτιμάτε τα ομαδικά προγράμματα με αντιστάσεις καθώς και την άρση βαρών, που είναι ιδανική για απώλεια λίπους. Για να μεγιστοποιήσετε τα οφέλη της γυμναστικής, συνδυάστε την με μία διατροφή πλούσια σε πρωτεΐνες. Για μια εβδομάδα καλό θα είναι τα γεύματα σας να βασίζονται αποκλειστικά στο κρέας, στο ψάρι και στο αβγό. Απέφυγε τους περιττούς υδατάνθρακες το βράδυ.


Το επόμενο βήμα είναι να περιορίσετε τις τροφές που διπλασιάζουν την κοιλιά. Πολλές φορές τα ελάχιστα επιπλέον κιλά που δείχνει η ζυγαριά δεν οφείλονται σε αύξηση λίπους αλλά σε κατακράτηση υγρών ή σε δυσκολίες στην πέψη. Σε αυτή την περίπτωση, δεν χρειάζεται να μπείτε σε ειδικό πρόγραμμα απώλειας βάρους. Απλώς αποφύγετε τις τροφές που σας φουσκώνουν και σου προκαλούν αυτό το ενοχλητικό πρήξιμο και φούσκωμα, όπως φακές, αγκινάρες, μπρόκολο, κουνουπίδι, πράσα, πιπεριές, κρεμμύδια, ανθρακούχα ποτά, γαλακτοκομικά προϊόντα. Ταυτόχρονα καλό θα είναι να μειώσετε το αλάτι, αφού προκαλεί κατακράτηση υγρών και επομένως πρήξιμο, κυρίως στην κοιλιά και στα πόδια.

Σε γενικές γραμμές, να θυμάστε ότι, για να αποκτήσετε την επίπεδη κοιλιά που ονειρεύεστε πρέπει να πίνετε άφθονο νερό, να αποφεύγετε τις τροφές που γνωρίζετε ότι σας πειράζουν και να μην παραλείπετε γεύματα. Να θυμάστε επίσης ότι ο χειρότερος εχθρός σας σ’ αυτή την προσπάθεια είναι το τσιμπολόγημα. Για να καταφέρετε να το καταπολεμήσετε, βγάλτε από το ντουλάπι της κουζίνας, καθώς και από τη λίστα του σούπερ μάρκετ, τις τροφές που μπορούν να σας παρασύρουν, όπως πατατάκια, σοκολάτες και άλλα ανθυγιεινά. Γέμισε τα ντουλάπια σου με υγιεινές τροφές που θα ξέρεις ότι δεν θα σε παρασύρουν. Ακόμα και αν έχεις κάποια λιγούρα, θα δοκιμάζεις από τα υγιεινά τρόφιμα που θα έχεις αποθηκεύσει.


Όσο προσέχετε τη διατροφή σας, προσπαθήστε να μην αγχώνεστε. Το άγχος αυξάνει την κορτιζόλη, την ορμόνη του στρες, που συμβάλλει στην κατακράτηση λίπους στην περιοχή της κοιλιάς. Στρεσογόνοι παράγοντες είναι ο φόρτος εργασίας, η έλλειψη ύπνου αλλά και η υπερβολική γυμναστική. Το άγχος δεν κάνει σε τίποτα καλό και ειδικά στη ψυχική μας υγεία.

Πολλές φορές το φούσκωμα μπορεί να οφείλεται και σε ορμονικά προβλήματα που δεν γνωρίζεις ότι έχεις. Κάνε μία εξέταση για θυροειδή και ορμόνες για να είσαι σίγουρη ότι η υγεία σου πάει καλά. Αν το πρόβλημα είναι ορμονικό, τότε το ενοχλητικό φούσκωμα στη κοιλιά σου θα εξαφανιστεί με ειδική θεραπεία από τον γιατρό σου.

Να ξέρεις ότι ακόμα και μισή ώρα περπάτημα την ημέρα κάνει θαύματα και μπορεί να σε βοηθήσει στο ανοσοποιητικό, κυκλοφορικό αλλά και ορμονικό σου σύστημα. Το περπάτημα κάνει καλό στα πάντα και ακόμα και στο φούσκωμα της κοιλιάς.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram