Η ομάδα Team Possible – αποτελούμενη από τους Κυριακή Μπατζαλή, Παναγιώτα Ντούρμα και Δήμητρα Λίταινα – προκρίθηκε στην τελική τετράδα του εθνικού ελληνικού τελικού του φοιτητικού διαγωνισμού καινοτομίας L’Oréal Brandstorm 2021, ανάμεσα σε πολλές άλλες συμμετοχές και καινοτόμες ιδέες.
Η ιδέα της ομάδας αφορά στη δημιουργία μιας νέας αγοραστικής εμπειρίας, όπου με τη τεχνολογία του VR, έχει ως σκοπό να βελτιώσει την εμπειρία διαδικτυακών αγορών του μέλλοντος. Μέσω της ψηφιακής αυτής πλατφόρμας, οι καταναλωτές θα έχουν τη δυνατότητα να πλοηγούνται σε αισθητικά προσεγμένα εικονικά δωμάτια και να αγοράζουν τις αγαπημένες τους μάρκες L'Oreal, από την άνεση των σπιτιού τους. Εκεί, θα μπορούν ακόμα και να δοκιμάσουν τα προϊόντα που επιθυμούν μέσω του Try-on service της L’Oréal, ενώ θα τους δίνεται η δυνατότητα να συμβουλεύονται τους beauty advisors της εταιρείας.
Η ομάδα κατάφερε να διακριθεί ανάμεσα σε 3 ακόμη ομάδες από φοιτητές τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και παρουσίασε την ιδέα της ψηφιακά στην επιτροπή κρίσης που αποτελείτο από διοικητικά στελέχη της L’Oréal Hellas και συγκεκριμένα τους Alex Davison, Γενικό Διευθυντή, Εύα Γεωργίου, Διευθύντρια Ανθρώπινου Δυναμικού, Κωνσταντίνα Τζόκα, CMO και Μαρία Κοράλη, Γενική Διευθύντρια Κλάδου Επαγγελματικών Προϊόντων. Όπως και πέρυσι, έτσι και φέτος, ο εθνικός τελικός πραγματοποιήθηκε ψηφιακά, τηρώντας τα μέτρα ασφάλειας COVID-19 για όλους τους συμμετέχοντες.
Φέτος, φοιτητές από όλο τον κόσμο κλήθηκαν να «Εφεύρουν την Καταναλωτική Εμπειρία Αγοράς Προϊόντων Ομορφιάς μέσω της Ψυχαγωγίας» και να εξερευνήσουν τον κόσμο του λιανικού και του ηλεκτρονικού εμπορίου, έχοντας ως μέντορες τους digital experts της L’Oréal. Ως στόχο έχουν να βρουν καινοτόμες λύσεις, που θα επανεφεύρουν την διαδικτυακή εμπειρία αγορών και θα την εξελίξουν σε κάτι εντελώς νέο, συναρπαστικό, διαδραστικό και διασκεδαστικό, μέσα από την εφαρμογή των πιο πρωτοποριακών τάσεων ψηφιακών υπηρεσιών.
Για πρώτη φορά, οι φοιτητές είχαν τη δυνατότητα να επιλέξουν τρεις υποκατηγορίες θεμάτων για να εργαστούν:
1. εφεύρεση νέων προϊόντων ή υπηρεσιών,
2. εφεύρεση νέων επιχειρηματικών μοντέλων και
3. εφεύρεση νέων εμπειριών εμπνευσμένες από την τάση της ψυχαγωγίας.
Τα τελευταία χρόνια, ο φοιτητικός διαγωνισμός Brandstorm έχει εξελιχθεί από ένα διαγωνισμό μάρκετινγκ σε μια ανατρεπτική τεχνολογική πρόκληση, που αντικατοπτρίζει την φιλοδοξία της L’Oréal, να γίνει κορυφαία εταιρεία στο BeautyTech, διαδίδοντας τις αξίες και τις δεσμεύσεις της για Πάθος, Καινοτομία, Επιχειρηματικό Πνεύμα, Ευρύτητα Πνεύματος, Αναζήτηση για Αριστεία και Υπευθυνότητα.
Γράφει η Κυριακή Μπατζάλη