Δείτε τη Συνταγή της ημέρας!

Δημοσιεύθηκε 30 Μαρτίου, 2021

Τέλεια, γρήγορα, οικονομικά και εύκολα. Ψητά όχι τηγανητά, σύμφωνα με τις σύγχρονες αντιλήψεις της διαιτολογίας. Σιροπιαστές, μικρές, δημοφιλείς μπουκίτσες που κανείς δεν μπορεί να φάει μόνο μία.

Κουρκουμπίνια

Υλικά
Μισό κιλό φρέσκο φύλλο κρούστας (12 φύλλα κρούστας = 6 ρολά = 120 περίπου κουρκουμπίνια)

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

2/3 κούπας σησαμέλαιο ή σπορέλαιο

Για το σιρόπι:
2 ½ κούπας ζάχαρη (1 κούπα = 240 ml)
1 ½ κούπας νερό
2 βανίλιες
1 κουταλιά χυμό λεμονιού

Εκτέλεση

Ετοιμάζουμε το σιρόπι, βράζοντας όλα μαζί τα υλικά για 5΄, από τη στιγμή που θα αρχίσει ο βρασμός. Αφήνουμε να κρυώσει εντελώς.

Για τα κουρκουμπίνια

Στρώνουμε τα φύλλα δύο-δύο λαδώνοντάς τα. Τα διπλώνουμε στη μέση, αφήνοντας κενό 4 εκ. στο τέλος των φύλλων, λαδώνουμε και επαναλαμβάνουμε 2 φορές. Βρέχουμε την άκρη των φύλλων πέρα-πέρα για να κολλήσουν, πατάμε με τις παλάμες μας τα διπλωμένα φύλλα και τυλίγουμε σε σφικτό ρολό. Επαναλαμβάνουμε.

Κόβουμε σε μικρούς κυλίνδρους (1 ½ εκ.), τοποθετούμε σε ταψί με αντικολλητικό χαρτί, λαδώνουμε και ψήνουμε σε προθερμασμένο φούρνο 180°C μέχρι να ροδίσουν ελαφρά (χωρίς αέρα για 20΄ περίπου).

Ρίχνουμε τα ζεστά κουρκουμπίνια στο κρύο σιρόπι, τα αφήνουμε να σιροπιαστούν 30΄ και τα βγάζουμε με τρυπητή κουτάλα. Δεν τα σκεπάζουμε για να διατηρηθούν κριτσανιστά.

Σερβίρουμε σκέτα ή με καρύδια ή με κανέλα ή με σουσάμι, με σοκολάτα, με παγωτό κτλ.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram