8 εύκολα και υγιεινά σνακ για ξεγελάσεις έξυπνα την πείνα σου

Δημοσιεύθηκε 26 Νοεμβρίου, 2023

Εάν έχεις τη συνήθεια να τσιμπολογάς όλη μέρα (σε καταλαβαίνω απόλυτα) , θα έχεις καταλάβει ότι πρόκειται για τον χειρότερο εχθρό σου στην προσπάθεια για απώλεια βάρους. Ανάλογα το τι τσιμπολογάς, βέβαια. Υπάχουν τρόποι να μην "πεθάνεις" από την πείνα αλλά ούτε και να εγκαταλείψεις τη δίαιτα σου.

Το να παρασκευάζεις το δικό σου σνακ είναι πιο εύκολο από ό, τι ακούγεται. Κάνε τα πράγματα πολύ πιο εύκολα για τον εαυτό σου και δώσε βάση σε αυτά τα υγιεινά σνακ του που θα σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

1. Μίγμα καρπών και φρούτων
«Το ιδανικό μου υγιεινό σνακ συνδυάζει λίγο από κάθε ένα από τα μακροθρεπτικά συστατικά - πρωτεΐνες, υδατάνθρακες και λίπη», λέει ο διαιτολόγος Kath Younger. «Μου αρέσει να βασίζομαι στον συνδυασμό καρπών και φρούτων, είτε νωπών φρούτων είτε ξηρών καρπών για μεγαλύτερη διάρκεια ζωής. Μία μικρή χούφτα από το μίγμα είναι ένα από τα αγαπημένα μου σνακ που δεν θα επηρεάσουν την όρεξή μου για το επόμενο γεύμα μου».
62db69791b307b04f66dc58047012892 XL

2. Γιαούρτι με καρύδια και μούρα
Ο Younger πασπαλίζει με ξηρούς καρπούς ένα πλούσιο σε πρωτεΐνες γιαούρτι χωρίς λίπος για υγιεινά λιπαρά. Μια μικρή χούφτα μούρα ή κάποιο άλλο ψιλοκομμένο φρούτο θα προσθέσει υφή και τη γλυκύτητα, καθώς και φυτικές ίνες που είναι απαραίτητες για τον οργανισμό. Μπορεί να ακούγεται συνηθισμένο, αλλά είναι ένα κλασικό σνακ

3. Ψιλοκομμένη ντομάτα με τρίματα φέτας και ελαιόλαδο
Αυτό το απολαυστικό πιάτο θα κάνει τον ουρανίσκο σου ευτυχισμένο. Οι ντομάτες δίνουν τη γεύση, ενώ η φέτα προσθέτει μια ιδιαίτερη μυρωδιά. Μπορείς να συμπληρώσεις και ψιλοκομμένο βασιλικό.

4. Γαρίδες και σάλτσα κοκτέιλ
Οι γαρίδες είναι μια μεγάλη πηγή άπαχης πρωτεΐνης, και είναι εύκολο να τις βρεις προ-μαγειρεμένες σε οποιοδήποτε σούπερ μάρκετ. (Επιπλέον, κάνει το σνακ σου πιο φανταχτερό!)

5. Καρότα baby με χούμους
Τα καρότα και το χούμους είναι ένα υπέροχο σνακ και προσθέτοντας καρυκεύματα θα απογειώσει τη γεύση του.

6. Banana Split
Ο διαιτολόγος Robin Plotkin προτείνει μια υγιή έκδοση του κλασικού επιδορπίου, κόβοντας στα δύο μια μπανάνα και στη συνέχεια βάζει από πάνω γιαούρτι και καρύδια. Είναι ένας νοστιμότατος συνδυασμός υδατανθράκων, πρωτεϊνών και υγιεινών λιπαρών ουσιών - το πιο σημαντικό; Θα τρελαίνεσαι όταν το τρως.
istock 818390968 821 107709243 type12905

7. Αυγά σε τοστ
Αυτό το υγιεινό σνακ είναι εξαιρετικό για τους λάτρεις του πρωινού - είναι τόσο ικανοποιητικό σαν γεύμα, αλλά σε ελαφρώς μικρότερο μέγεθος της μερίδας. Ο Plotkin συνιστά να χρησιμοποιείς αυγά σκληρά βρασμένα, τα οποία μπορείς να φτιάξεις ή να αγοράσεις. Εάν έχεις πρόσβαση σε ηλεκτρική κουζίνα, μπορείς επίσης να επιλέξεις scrambled ή τηγανητό αυγό.

8. Γάλα σοκολάτας
Αυτό μπορεί να φαίνεται σαν παιδικό, αλλά είναι ένα πολύ καλό σνακ - ειδικά για την αναπλήρωση μετά την προπόνηση χάρη στους απλούς υδατάνθρακες από τη σοκολάτα και τη λακτόζη του γάλακτος. Mπορείς να το πιεις και παγωμένο χτυπώντας το στο σέικερ.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram