6 κινήσεις που πρέπει να κάνεις για να μυρίζεις ωραία όταν έχει ζέστη

Δημοσιεύθηκε 4 Ιουλίου, 2020

Σου έχει τύχει ποτέ να ιδρώνεις τόσο πολύ μετά από μία ώρα προπόνησης στο γυμναστήριο που να θέλεις να τρέξεις αμέσως στην ασφάλεια της μπανιέρας σου γιατί αισθάνεσαι πως μπορούν να σε μυρίσουν μέχρι τα επόμενα τρία τετράγωνα; Ή να γυρνάς στους δρόμους της πόλης ολόκληρη την ημέρα και να έχεις την εντύπωση πως το αποσμητικό σου δεν κάνει την δουλειά του όπως θα έπρεπε; Υπάρχουν μερικοί καθημερινοί τρόποι για να αποφύγεις τέτοιες δυσάρεστες καταστάσεις και να εξασφαλίσεις μία όμορφη και φρέσκια μυρωδιά σε όλο σου το σώμα ακόμα και όταν είσαι ιδρωμένη. Μακριά από εμάς, ζέστη. Δεν μασάμε.

1. Αντικατέστησε το άρωμά σου με κάτι πιο φρουτώδες/φλοράλ
Για μέρες που ξέρεις ότι θα ιδρώσεις, προτίμησε το λεμόνι και τα εσπεριδοειδή ή τα φλοράλ αρώματα, τα οποία είναι αρκετά δυνατά για να καλύψουν άλλες οσμές και ταυτόχρονα σου δίνουν μία αύρα φρεσκάδας για όση ώρα διαρκούν. Σε όλες μας αρέσει το Chanel no5, όμως ίσως να χρειαστεί να μπει στο ράφι μέχρι να πέσει ο ήλιος

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

2. Το αποσμητικό φοριέται και στον ύπνο μας
Αν βάζεις αποσμητικό μόνο μετά το πρωινό ντουζ, ο ιδρώτας που παράγεις μέσα στη μέρα θα το διώξει και θα είσαι απροστάτευτος ενάντια στις άσχημες μυρωδιές. Χρησιμοποίησε ένα ισχυρό αντιιδρωτικό προϊόν και άπλωσέ το στην περιοχή της μασχάλης λίγο πριν τον ύπνο, τότε που το σώμα σου είναι στεγνό και μπορεί να το απορροφήσει πιο εύκολα.

3. Ψέκασε με άρωμα (ή αρωματικό σπρέι) τις άκρες των μαλλιών σου
Εκτός από τον λαιμό και τους καρπούς σου, μπορείς να βάλεις το φρουτώδες άρωμα που ήδη σου προτείναμε στις άκρες των μαλλιών σου. Εκεί μάλιστα θα παραμείνει για περισσότερη ώρα εξαιτίας των φυσικών ελαίων που παράγουν οι τρίχες και εγκλωβίζουν την ευχάριστη μυρωδιά. Αν το άρωμα σού φαίνεται λίγο extreme, αναζήτησε κάποιο ειδικό σπρέι για τα μαλλιά με ευχάριστη μυρωδιά.

4. Οι κάλτσες είναι φίλες μας
Αν αποφασίσεις να φορέσεις κλειστά παπούτσια χωρίς κάλτσες μέσα στο καλοκαίρι, θα βρεθείς σε δύσκολη θέση όταν πρέπει να τα βγάλεις. Και δεν θα είναι ωραία στιγμή ούτε για εσένα ούτε για τους γύρω σου. Ακόμα και αν χρειαστεί να φορέσεις γόβες ή flats και θέλεις το πόδι σου να φαίνεται γυμνό, προτίμησε τις κάλτσες που φτάνουν μόνο μέχρι κάτω από τον αστράγαλο και κανένας δεν θα καταλάβει τίποτα.

5. Πρόσεχε την διατροφή σου
Μερικές φορές τα φαγητά με πολλά λιπαρά, λάδια ή ισχυρή μυρωδιά όπως το κάρυ, τα κρεμμύδια και το σκόρδο έχουν και αυτά μερίδιο της ευθύνης για την κακοσμία του ιδρώτα. Ίσως θα πρέπει να τα ελαττώσεις αν τα καταναλώνεις σε μεγάλες ποσότητες.

6. Φρόντισε να έχεις ένα kit εναντίον του ιδρώτα πάντα στην τσάντα σου
Ένα αποσμητικό ταξιδιωτικού μεγέθους και ένα πακέτο μωρομάντιλα μπορούν να χωρέσουν σε οποιαδήποτε τσάντα ή σακίδιο και θα σε γλιτώσουν από στιγμές αμηχανίας όταν νιώθεις ανασφάλεια.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram