Οι 2 κλασικές ασκήσεις που επιβαρύνουν τη σπονδυλική στήλη

Δημοσιεύθηκε 23 Αυγούστου, 2020

Από τη μία, θέλεις να έχεις μία δραστήρια ζωή και να γυμνάζεσαι όσο περισσότερο μπορείς, και από την άλλη έχεις μία ευαίσθητη σπονδυλική στήλη που δεν θέλεις να επιβαρύνεις.

Υπάρχουν όμως συγκεκριμένες ασκήσεις που δεν θα έπρεπε να κάνεις, αν έχεις θέμα με τη σπονδυλική στήλη. «Είναι κάτι για το οποίο μιλάω συχνά. Θα έχετε ακούσει ότι οι άνθρωποι με προβλήματα στην πλάτη και τη μέση, πρέπει να ασκούνται έτσι ώστε να δυναμώσουν τον κορμό τους. Αυτό συμβαίνει γιατί ο αδύναμος κορμός μπορεί να οδηγήσει σε μεγαλύτερα προβλήματα στη μέση», εξηγεί η χειροπράκτης Kirstie Griffiths.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Η παραδοσιακή γυμναστική για τον κορμό μπορεί να αυξήσει τους πόνους στη μέση. Το ίδιο και οι κλασικοί κοιλιακοί. «Αυτό που συμβαίνει με τους κοιλιακούς είναι ότι δυναμώνει τον μυ που λέγεται ορθός κοιλιακός και δεν προσφέρει σταθερότητα στη σπονδυλική στήλη. Επίσης πιέζει την περιοχή και αυξάνει το ρίσκο για κήλη», εξηγεί η Δρ. Griffiths.

H άσκηση Superman
Είναι παρόμοια άσκηση με τους κοιλιακούς γιατί είσαι ξαπλωμένη και ανασηκώνεσαι ενώ τεντώνεις ψηλά χέρια και πόδια. Απλά αυτή γίνεται μπρούμυτα. Και αυτή η άσκηση ασκεί τεράστια πίεση στην πλάτη, ειδικά αν έχεις κάποιον τραυματισμό ή ευαισθησία στην περιοχή. Όπως κατάλαβες, δεν πρέπει να το παρακάνεις και οφείλεις να ρωτάς τον γυμναστή σου ανάλογα με το ποιο είναι το πρόβλημα. Δεν είμαστε όλοι για όλα.

Αντί για superman, μπορείς να κάνεις cobra. Ακούγεται σουρεάλ, αλλά είναι αλήθεια. «Η διαφορά μεταξύ τους είναι ότι τα πόδια παραμένουν στο έδαφος και σηκώνεται μόνο το κεφάλι και το στήθος. Ενεργοποιούνται οι μύες αλλά δεν επιβαρύνεται η σπονδυλική στήλη.

 

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram