Τι να φας στις γιορτές για να μην στερηθείς και να μην πάρεις βάρος

Δημοσιεύθηκε 10 Δεκεμβρίου, 2021

H εορταστική περίοδος συνοδεύεται από πολλά οικογενειακά/φιλικά τραπέζια. Γενικά όλες τείνουμε να τρώμε περισσότερο τα Χριστούγεννα και την Πρωτοχρονιά αφού οι γευστικοί πειρασμοί βρίσκονται κυριολεκτικά παντού.

1) Σούπες βελουτέ

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Είναι ιδανικές για τις κρύες ημέρες του και περιέχουν ελάχιστες θερμίδες. Ένα από τα κύρια πλεονεκτήματά τους είναι πως δεν απαιτούν αρκετά υλικά ενώ φτιάχνονται μέσα σε λίγα μόλις λεπτά. Δοκίμασε να φτιάξεις μανιταρόσουπα, κολοκυθόσουπα ή ντοματόσουπα ως πρώτο πιάτο.

2) Σαλάτες

Οι επιλογές είναι ειλικρινά αμέτρητες αφού μπορείς να φτιάξεις πεντανόστιμες σαλάτες που θα απολαύσεις ακόμη και σαν κυρίως γεύμα. Το αβοκάντο, το κοτόπουλο, τα άπαχα τυριά, o τόνος και οι ξηροί καρποί είναι μόνο μερικά από τα καλύτερα συστατικά που αξίζει να εντάξεις στις συνταγές σου.

3) Γαριδομακαρονάδα

Αν είσαι pasta lover αντί για παχυντικά σουφλέ, δοκίμασε να φτιάξεις μια γαριδομακαρονάδα με μακαρόνια ολικής άλεσης. Οι γαρίδες είναι εξαιρετικά νόστιμες και περιέχουν μόλις 100 θερμίδες ανά 100 γραμμάρια.

4) Κοτόπουλο γεμιστό στον φούρνο

Αν δεν σου αρέσει η γαλοπούλα και ταυτόχρονα θέλεις να γλιτώσεις θερμίδες, το κοτόπουλο είναι η λύση. Φτιάξε την κλασική γέμιση και τοποθέτησέ την μέσα στο κοτόπουλο. Ψήσε στον φούρνο μαζί με γλυκοπατάτες. Τα 100 γραμμάρια κοτόπουλο θα σου χαρίσουν 239 θερμίδες ενώ οι γλυκοπατάτες μόλις 85 θερμίδες.

5) Σπιτικές πίτες

Οι πίτες είναι ιδιαίτερα δημοφιλείς στη χώρα μας και αποτελούν μια εξαιρετική διατροφική επιλογή για τα εορταστικά σου τραπέζια. Φτιάξε μανιταρόπιτα, τυρόπιτα, σπανακόπιτα ή ό,τι άλλο σου αρέσει, δίνοντας ιδιαίτερη έμφαση στο σπιτικό φύλλο. Επίλεξε αλεύρι ολικής άλεσης για να κάνεις ακόμη πιο υγιεινή την πίτα σου.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram