Τι είναι το proffee, η τάση στον καφέ που βλέπουμε παντού

Δημοσιεύθηκε 2 Φεβρουαρίου, 2022

Μέχρι τώρα θα έχεις, πιθανώς, δει ένα σωρό συνταγές proffee στο TikTok. Ξέρεις, αυτούς τους νόστιμους συνδυασμούς πρωτεΐνης και καφέ, που συνήθως φτιάχνονται αναμειγνύοντας παγωμένο καφέ ή σφηνάκια εσπρέσο, με ένα πρωτεϊνικό ρόφημα ή σκόνη πρωτεΐνης.

Το ότι η καφεΐνη είναι ό,τι πρέπει για να ξεκινήσεις τη μέρα σου, το ήξερες. Το ίδιο όμως αφορά και την κατανάλωση πρωτεΐνης first thing in the morning. Και αυτό γιατί η πρωτεΐνη από μόνη της παρέχει ένα boost ενέργειας (για να μη μιλήσουμε για τον πρωταγωνιστικό της ρόλο στην ανοικοδόμηση και διατήρηση των λείων μυών).

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αυτό όμως το οποίο εξυπηρετεί επιπλέον ένα ποτήρι proffee, είναι ότι σε βοηθά να διαμοιράσεις την πρωτεΐνη που λαμβάνεις μέσα στην ημέρα σου, σε περισσότερα γεύματα. Και γιατί αυτό είναι σημαντικό; Γιατί έτσι θέλει ο οργανισμός σου να τη λαμβάνει.

Η κατανάλωση πρωτεΐνης πρέπει να διαμοιράζεται σε τακτά και μικρά γεύματα, ανά τρεις με τέσσερις ώρες, καθώς η συγκεντρωτική κατανάλωση αυτής τείνει να οδηγεί σε περίσσεια που αποβάλλεται αναξιοποίητη. Με άλλα λόγια, κάθε γεύμα της ημέρας (coffee included;) πρέπει να περιέχει την κατάλληλη ποσότητα πρωτεΐνης που θα συμβάλλει σε επαρκή ημερήσια πρόσληψη, χωρίς όμως να υπερβαίνει το όριο που μπορεί να διαχειριστεί ο οργανισμός σου.  

Το αν ο proffee σου “είναι καλός για εσένα”, εξαρτάται πραγματικά από το πώς θα τον παρασκευάσεις. Αν επιλέξεις να προσθέσεις πολλά αρωματικά και γλυκαντικά σιρόπια, τότε μάλλον θα καταλήξεις να καταναλώνεις υπερβολική ποσότητα ζάχαρης. Αν θέλεις να χρησιμοποιήσεις το σιρόπι ως αρωματική και όχι γλυκαντική ύλη, τότε πρόσθεσε απλά εκχύλισμα βανίλιας.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram