Μισείς τα λαχανικά; 3 hacks για να τα κρύψεις μέσα στα γεύματά σου

Δημοσιεύθηκε 3 Μαΐου, 2022

Εάν υπάρχει ένα πράγμα στο οποίο σίγουρα συμφωνούμε όλες, είναι ότι τα λαχανικά είναι καλά για την υγεία μας (και όχι μόνο). Όλες γνωρίζουμε ότι αυτές οι χρωματιστές τροφές βοηθούν στην πρόληψη ασθενειών, στην ενίσχυση της υγείας του εντέρου, στην προστασία των ζωτικών οργάνων, αλλά και στη φυσική μας ομορφιά! Όμως, παρά τα πολλά οφέλη τους, οι περισσότερες από εμάς δεν τους δείχνουμε και ιδιαίτερη... αδυναμία.

Ωστόσο, υπάρχουν νόστιμοι και εύκολοι τρόποι να ενσωματώσεις περισσότερα λαχανικά στα γεύματά σου, γι' αυτό συνέχισε να διαβάζεις για να μάθεις όλα τα μυστικά μας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

#1. Πρόσθεσέ τα σε smoothies

Σε συνδυασμό με φρούτα και άλλα νόστιμα συστατικά, όπως βούτυρο ξηρών καρπών και γιαούρτι, τα λαχανικά «μεταμφιέζονται» εύκολα και έχουν υπέροχη γεύση, ενώ εσύ λαμβάνεις όλα τα διατροφικά τους οφέλη χωρίς καν να το καταλαβαίνεις. 

#2. Τι θα έλεγες για dip... φυτικής προέλευσης;

Το χούμους και το γκουακαμόλε είναι εξαιρετικές επιλογές (ναι, είναι γεμάτα λαχανικά!), ενώ μπορείς επίσης να φτιάξεις το δικό σου dip είτε από καλαμπόκι, είτε από κόκκινη πιπεριά, είτε από οποιοδήποτε λαχανικό προτιμάς. 

#3. Πρόσθεσέ τα σε αρτοσκευάσματα

Αν και τα cupcakes ή τα μπισκότα δεν είναι συνυφασμένα με τα λαχανικά, άκουσέ μας! Όπως με τα smoothies, έτσι και με τα επιδόρπια, τα λαχανικά μπορούν να ενσωματωθούν πολύ εύκολα χωρίς να αλλάξουν καθόλου τη γεύση. Muffins κολοκύθας και μπισκότα καρότου-μήλου είναι εξαιρετικές επιλογές για το πρωινό σου γεύμα.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram