Με ποια ροφήματα θα χάσεις βάρος και ποια πρέπει να αποφύγεις

Δημοσιεύθηκε 18 Νοεμβρίου, 2021

Τα ροφήματα είναι ο καλύτερος σύμμαχος μας όταν κάνουμε κάποια δίαιτα ή διατροφή.
Προσοχή όμως, γιατι μπορεί να γίνουν και ο χειρότερος εχθρός μας

Ποια ροφήματα πρέπει να καταναλώνουμε και ποια όχι;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Τα καλύτερα ροφήματα για να χάσεις βάρος

1) Νερό

Όλες μας έχουν ακούσει ότι πρέπει να πίνουμε αρκετό νερό κατά τη διάρκεια της ημέρας αφού μπορεί να βοηθήσει στην απώλεια βάρους. Το να παραμένεις επαρκώς ενυδατωμένη είναι απαραίτητο για τη ρύθμιση της όρεξης γι' αυτό φρόντισε να πίνεις το λιγότερο 2,5-3 λίτρα νερό ημερησίως.

2) Πράσινο τσάι

Πλούσιο σε αντιοξειδωτικά, αποτελεί μία από τις καλύτερες επιλογές που μπορείς να κάνεις. Ενισχύει τον μεταβολισμό ενώ διατίθενται σε πολλές, διαφορετικές γεύσεις που θα λατρέψεις.

3) Καφές φίλτρου χωρίς ζάχαρη

Οι επιλογές αυτού του καφέ είναι απεριόριστες. Από τον σκέτο μέχρι γεύσεις όπως το φουντούκι, η βανίλια, η καραμέλα ή η σοκολάτα. Θεωρείται ο πιο ελαφρύς καφές και αν επιλέξεις κάποια γεύση η προσθήκη ζάχαρης είναι περιττή.

Τι να αποφύγεις

1) Αναψυκτικά

2) Αλκοολούχα ποτά

3) Cocktails

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram