Εύκολα πρωινά που αδυνατίζουν

Δημοσιεύθηκε 20 Ιανουαρίου, 2022

Αν ο στόχος σας είναι το αδυνάτισμα, τότε σίγουρα δεν πρέπει να παραλείπετε το πρωινό, μιας και σας κρατά γεμάτους, χαρίζοντάς σας την απαραίτητη ενέργεια για να ξεκινήσετε την ημέρα. Μερικές από τις καλύτερες επιλογές για γρήγορα και εύκολα πρωινά που θα σας φέρουν πιο κοντά στο στόχο σας, περιλαμβάνουν:

Γιαούρτι με κομματάκια φρέσκων φρούτων

Αυτό δεν θα μπορούσε να είναι πιο εύκολο. Απλώς βάλτε στο μπολ σας ένα γιαούρτι χαμηλών λιπαρών και από πάνω 3/4 φλ σμέουρα, 1/2 φλ ψιλοκομμένο πράσινο ,ήλο και 1 κ.σ. καρύδια ψιλοκομμένα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για μια τροπική πινελιά, συνδυάστε το γιαούρτι με ροδάκινο, ανανά, μάνγκο, τριμμένη ζαχαρούχα καρύδα και κομματάκια λευκής σοκολάτας. Είναι σαν επιδόρπιο για πρωινό.

Smoothie με φρούτα

Φοβάστε να δοκιμάσετε ένα smoothie συνδυασμένο με λαχανικά; Όχι πια, μιας και το συγκεκριμένο έχει υπέροχη γεύση. Απλώς συνδυάστε 1 φλιτζάνι σπανάκι, 1 φλιτζάνι κατεψυγμένα ροδάκινα (ελαφρώς αποψυγμένα), 1/2 φλιτζάνι μπανάνα κομμένη σε φέτες, 1/2 ελαφρύ γάλα σόγιας, 1/2 φλ γιαούρτι χωρίς λιπαρά και 1/2 φλιτζάνι τριμμένο πάγο (ή 3 -4 παγάκια).

Ανακατέψτε το και απολαύστε το.

Bowl δημητριακών

Αν και εσείς αγαπάτε τα δημητριακά αλλά τα αποφεύγετε, τώρα μπορείτε να απολαύσετε ένα πραγματικά μεγάλο μπολ δημητριακών με ελάχιστες θερμίδες.

Συνδυάστε 1 φλιτζάνι δημητριακά σίτου, 1 φλιτζάνι δημητριακά ρυζιού, 1/2 φλδημητριακά καλαμποκιού και 1/4 φλδημητριακά με πίτουρο με υψηλή περιεκτικότητα σε ίνες. Προσθέστε και 1/4 φλ  βατόμουρα και 1 φλιτζάνι γάλα σόγιας.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram