Εάν δυσκολεύεσαι να κοιμηθείς, βάλε αυτές τις ασκήσεις στη ζωή σου

Δημοσιεύθηκε 19 Φεβρουαρίου, 2022

Ξυπνάς συνεχώς κατά τη διάρκεια της νύχτας και κοιτάς το ταβάνι; Υποφέρεις από αϋπνία και σηκώνεσαι το πρωί κουρασμένη; Yπάρχει λύση! Σύμφωνα με τους ειδικούς μια μικρή αλλαγή στις προπονήσεις σου αρκεί για να κάνεις καλύτερο ύπνο.

H τακτική άσκηση βοηθά στην ομαλοποίηση των κιρκάδιων ρυθμών, στην καλή λειτουργία του νευρικού συστήματος και στη ρύθμιση της ενδοκρινικής λειτουργίας. Μόλις 30 λεπτά αερόβιας άσκησης (μέτριας έντασης) καθημερινά αρκούν για να κάνεις καλύτερο ύπνο και να έχεις βέλτιστα επίπεδα υγείας. Ιδανικά γυμνάσου τέσσερις έως έξι ώρες πριν ξαπλώσεις, ώστε να αποφύγεις το ξύπνημα κατά τη διάρκεια της νύχτας.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Οι αερόβιες ασκήσεις αναγκάζουν το σώμα να απελευθερώνει ενδορφίνες και αυξάνουν τη θερμοκρασία του σώματος με αποτέλεσμα να βελτιώνουν την ποιότητα του ύπνου σου. Μια ήπια προπόνηση cardio, η yoga και οι διατάσεις είναι οι καλύτερες ασκήσεις για να κοιμάσαι πιο ήρεμα. Η αερόβια άσκηση βοηθά την παραγωγή σεροτονίνης στον εγκέφαλο και μειώνει τα επίπεδα κορτιζόλης, μειώνοντας το άγχος και βελτιώνοντας τον ύπνο.

Η στάση γάτα/αγελάδα είναι μία άσκηση εναλλαγής ανάμεσα σε στάσεις yoga. Είναι μία πολύ ανακουφιστική άσκηση, που απελευθερώνει την ένταση του άνω μέρους της πλάτης και του λαιμού και συγχρονίζει την αναπνοή με την κίνηση. Με κάθε εισπνοή πάρε τη στάση της αγελάδας και με κάθε εκπνοή πάρε τη στάση της γάτας. Η άσκηση αυτή χαρίζει ηρεμία σε σώμα και μυαλό.

Το να φέρεις τα γόνατα στο στήθος σου είναι μία βασική και πολύ απλή, αλλά θαυματουργή άσκηση. Προσφέρει μεγάλη χαλάρωση στην περιοχή της μέσης. Τριάντα δευτερόλεπτα σε αυτή τη στάση με τις σωστές αναπνοές είναι αρκετά για να χαλαρώσεις σε μεγάλο βαθμό. 

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram