Αν έχεις μόνο 10 λεπτά, δοκίμασε αυτές τις ασκήσεις

Δημοσιεύθηκε 19 Μαρτίου, 2022

Τι στο καλό είναι τα «snackable workouts»; Λοιπόν, οι λεγόμενες... «προπονήσεις σε μέγεθος μπουκιάς» είναι ένας άλλος τρόπος για να περιγράψουμε τον νέο τρόπο εκγύμνασης, που - κακώς ελπίζεις - δεν έχει καμία σχέση με τα σνακ!

Πρόειται για ασκήσεις που μπορείς να κάνεις κατά τη διάρκεια της ημέρας ανάμεσα στις καθημερινές σου δραστηριότητες και υποχρεώσεις. Αυτές οι μίνι κινήσεις προορίζονται να διαρκέσουν 10 λεπτά ή και λιγότερο. Δεν είναι super; 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δοκίμασε να κάνεις ένα 2λεπτο διάλειμμα από τη δουλειά σου για μερικά push-ups ή να πας στο σούπερ μάρκετ περπατώντας (αν η λίστα για τα ψώνια δεν είναι πολύ μεγάλη, φυσικά!) αντί να πάρεις αυτοκίνητο. 

Πάμε, όμως, να δούμε μαζί 15 ακόμη ολιγόλεπτες ασκήσεις που μπορείς να ενσωματώσεις στην καθημερινότητά σου και να προετοιμαστείς για το καλοκαίρι! 

1. Push-ups στον τοίχο (αυτά μπορούν να γίνουν ακόμη και στο μπάνιο!)
2. Καθίσματα ενώ βουρτσίζεις τα δόντια σου
3. Πήγαινε στη δουλειά με το ποδήλατο
4. Βάλε την αγαπημένη σου μουσική και χόρεψε για 10 λεπτά 
5. Κάνε 10 λεπτά σχοινάκι 
6. Κάνε 25 squats
7. Σανίδα για 1 λεπτό
8. Ένα σετ 25 jumping jacks και 25 reverse lunges
9. Ένα σετ 15 burpees και 15 push-ups στον τοίχο
10. Ένα σετ 50 mountain climbers και 25 ροκανίσματα
11. Ένα σετ 15 jumping jacks και 15 push-ups
12. Ένα σετ 50 jumping jacks, 25 εναλλασσόμενα lunges και 30 δευτερόλεπτα bicycle crunches
13. Γρήγορο περπάτημα για 10 λεπτά
14. Ανέβα από τις σκάλες αντί να πάρεις το ασανσέρ
15. Πάρκαρε μακριά το αυτοκίνητό σου και περπάτησε

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram