Υποφέρεις από βραδινές λιγούρες;

Δημοσιεύθηκε 12 Φεβρουαρίου, 2021

Μερικές φορές οι βραδινές λιγούρες είναι αναπόφευκτες, ειδικά μετά από μια μεγάλη, δύσκολη και πιεστική μέρα. Πολύ συχνά όμως, οι ειδικοί μας αποθαρρύνουν από το να τρώμε αργά τη νύχτα, αφού μελέτες έχουν αποδείξει ότι το σώμα επεξεργάζεται τα τρόφιμα με διαφορετικούς τρόπους σε διάφορες ώρες της ημέρας. Εάν φας πριν κοιμηθείς, το σώμα σου θα αποθηκεύσει τις θερμίδες ως λίπος αντί να το μετατρέψει σε ενέργεια.

Αυτό όμως δε σημαίνει ότι πρέπει να μείνεις τελείως νηστική και να αφήσεις το αίσθημα της πείνας να σε κυριεύσει. Επαγγελματίες διατροφολόγοι συστήνουν να τρώμε το τελευταίο μας γεύμα μερικές ώρες πριν κοιμηθούμε για να δώσουμε στο σώμα μας το χρόνο να χωνέψει και επισημαίνουν ότι οι επίμονες βραδινές λιγούρες μπορεί να σημαίνουν ότι δεν έχουμε φάει καλά την υπόλοιπη ημέρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

 

Όμως, μερικές φορές η επιθυμία μας να φάμε αργά τη νύχτα είναι έντονη και να την αγνοούμε δεν είναι πάντα εύκολο. Σε αυτή την περίπτωση προτίμησε "καλούς" υδατάνθρακες, υγιεινά λίπη και πρωτεΐνες, όπως γιαούρτι, λίγο άπαχο τυρί, ξηρούς καρπούς, αβοκάντο ή δημητριακά ολικής αλέσεως.

Εάν επιθυμείς κάτι γλυκό, μια καλή επιλογή είναι το γιαούρτι με φρούτα ή το φυστικοβούτυρο με φέτες μήλου. Σε κάθε περίπτωση πρέπει να αποφεύγονται τρόφιμα και ποτά με καφεΐνη, όπως καφές, τσάι με καφεΐνη, αναψυκτικά και σοκολάτα.

 

 

 

 

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram