Όλα ξεκίνησαν από τη στιγμή που ο αρωματοποιός, Constance Georges-Picot, δημιούργησε το “Μissing Person” για το brand PHLUR, μια μάρκα για την οποία έχουν «χαρίσει» μεθυστικές δημιουργίες τους και άλλοι κορυφαίοι αρωματοποιοί όπως ο Frank Voelkl (η μύτη πίσω από τα αρώματα των Le Labo και Dolce & Gabbana) και ο Jérome Epinette (των Byredo και Boy Smells).
Με 8,6 εκατομμύρια προβολές στο TikTok, το “Missing Person” έχει επανειλημμένα εξαντληθεί στις ΗΠΑ, ενώ για χάρη του έχει δημιουργηθεί μια εντυπωσιακή λίστα αναμονής 200.000 ατόμων που επιθυμούν να αποκτήσουν το viral άρωμα, το οποίο παντρεύει το φρέσκο περγαμόντο, το γιασεμί και τον άνθο από νερολί με μια ζεστή νότα βάσης σανταλόξυλου. Το ίδιο το brand χαρακτηρίζει το “Missing Person” ως ένα άρωμα που «ανακαλεί το άρωμα του δέρματος του πιο αγαπημένου σου προσώπου», δίνοντας μας έτσι την αίσθηση, πως πρόκειται για ένα οικείο και ζεστό άρωμα.
Τι ακριβώς είναι αυτό που κάνει το “Missing Person” να διαφέρει από άλλα δημοφιλή «αρώματα με νότες δέρματος» όπως το “Escentric Molecules”, που έχει δημιουργηθεί για να μυρίζει διαφορετικά στο δέρμα του καθενός ή από το αξεπέραστο No.5 της Chanel; Όλοι όσοι έχουν δοκιμάσει την συγκεκριμένη αρωματική δημιουργία υποστηρίζουν ότι ο λευκός μόσχος είναι το στοιχείο που κάνει τη διαφορά, χαρίζοντας μια αίσθηση φρεσκάδας και ηρεμίας.
Δεν ξέρουμε για εσάς, αλλά εμείς, διαβάζοντας όλα αυτά, σίγουρα θα θέλαμε να με κάποιο τρόπο να δοκιμάσουμε το “Missing Person” , παρόλο που αυτή τη στιγμή είναι διαθέσιμο μόνο στην Αμερική, στο Ηνωμένο Βασίλειο και σε e-shops του εξωτερικού.