J’adore! Η ιστορία του θρυλικού αρώματος

Δημοσιεύθηκε 14 Σεπτεμβρίου, 2022

J’adore! Αυτή η φράση που σημαίνει «Λατρεύω» στα Γαλλικά, είναι άρρηκτα συνδεδεμένη με τον οίκο Dior. Αν είσαι millennial, το πρώτο πράγμα που σου έρχεται στο μυαλό είναι πιθανότατα τα εμβληματικά t-shirts που κυκλοφορούσαν στην αρχή των 00’s. Δεν οφείλεται όμως σε αυτά η ταύτιση του J’adore με τον οίκο Dior. Το άρωμα J’adore, που κυκλοφόρησε το 1999, ήταν εκείνο που έκανε το J’adore συνώνυμο του οίκου.

Ήταν ένα άρωμα που έγινε αυτόματα best seller, που συνέχισε να ανανεώνεται και σήμερα έρχεται να ανοίξει μία νέα κατηγορία στην αρωματοποιία. Πριν όμως φτάσουμε στο σήμερα, αξίζει να κάνουμε μία mini αναδρομή για να μάθουμε την ιστορία ενός από τα πιο δημοφιλή αρώματα τον κόσμο. Πίσω στο 1996 λοιπόν…

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

J’adore

Το 1996, η Γαλλίδα αρωματοποιός Calice Becker, ξεκινά να δουλεύει επάνω στην ιδέα ενός αρώματος για τον οίκο Dior. Ταυτόχρονα, ο John Galliano αναλαμβάνει τα ηνία του θρυλικού οίκου και, καθώς δεν μιλά καθόλου γαλλικά, το μόνο που επαναλαμβάνει ξανά και ξανά είναι «Oh, J’adore, J’adore, J’adore!». Σύμφωνα με συνέντευξη του Frederic Bourdelier, director of brand culture and heritage των Parfums Christian Dior, ο Galliano έπαιξε σημαντικό ρόλο στην δημιουργία του J’adore. Η Calice Becker ωστόσο ήταν εκείνη που δημιούργησε τον best selling, πολύτιμο χυμό.

Το J’adore Βλέπεις, είναι γλυκό και γαλήνιο, λουλουδένιο αλλά διαφορετικό. Η Calice Becker, συνδύασε το φρέσκο ​​μανταρίνι και το ylang-ylang στην κορυφή, το γιασεμί, την ορχιδέα, το δαμάσκηνο και το τριαντάφυλλο στην καρδιά, ενώ στην βάση του αρώματος έβαλε αμάραντο, βατόμουρο και μόσχο. Έτσι δημιουργήθηκε ένα άρωμα τόσο γλυκό, τόσο πικάντικο και τόσο λουλουδένιο όσο πρέπει. Ένα άρωμα πολυτελές και decadent. Ένα άρωμα για το οποίο πολλοί έχουν πει ότι: «Έτσι θα μύριζε ο χρυσός αν είχε άρωμα».

Το μπουκάλι

Ένα τέτοιο άρωμα φυσικά έπρεπε να έχει και το ανάλογο όνομα, καθώς και το ανάλογο μπουκάλι. Η φράση του John Galliano λοιπόν, το «J’adore» έμοιαζε μονόδρομος, για ένα άρωμα που προκαλούσε πάθη, εμμονή και λατρεία σε όποιον το δοκίμαζε. Δεν σταμάτησε η συμβολή του θρυλικού σχεδιαστή εκεί όμως. Για τον σχεδιασμό του μπουκαλιού, ο οίκος εμπιστεύτηκε τον Hervé Van der Straeten.

Στόχος του ήταν να σχεδιάσει ένα μπουκάλι που θα ενισχύει το ίδιο το άρωμα και άντλησε έμπνευση από τους αρχαιοελληνικούς αμφορείς αλλά και το Cyclone dress που δημιούργησε ο Monsieur Dior το 1949. Η πιο χαρακτηριστική λεπτομέρεια του μπουκαλιού ωστόσο, ο τυλιγμένος με χρυσό λαιμός του, ήταν μία έμπνευση που ήρθε από τα χρυσά τσόκερ του John Galliano σε στυλ Maasai από το φθινόπωρο του 1997.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram