Bikini body με 10λεπτο workout, γίνεται; Και όμως!

Δημοσιεύθηκε 14 Ιουλίου, 2021

Όλοι μας θέλουμε ένα όμορφο, καλλίγραμμο σώμα χωρίς όμως να ταλαιπωρηθούμε πολύ.

Πώς θα τα καταφέρουμε; Ακολουθώντας μία πιο active καθημερινότητα και εντάσσοντας στο ημερήσιο πρόγραμμά μας ένα σύντομο, αλλά αποτελεσματικό workout, το οποίο θα μπορούμε να κάνουμε ακόμη και το πρωί που θα ξυπνάμε και θα μας βοηθήσει να αποκτήσουμε σταδιακά την αυτοπεποίθηση που χρειαζόμαστε!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Snap jumps για πιο δυνατή πλάτη και σφιχτούς γλουτούς

Καλό θα ήταν, εφόσον το workout σου θα είναι σύντομο, να αποτελείται από δυναμικές ασκήσεις που γυμνάζουν πολλές μυϊκές ομάδες συγχρόνως. Μία από αυτές τις ασκήσεις είναι και τα snap jumps, τα οποία είναι ιδιαίτερα εύκολα στην εκτέλεση, ενώ δεν απαιτούν κάποιον εξοπλισμό. Για να πραγματοποιήσεις την άσκηση, θα τοποθετήσεις το σώμα σου στη στάση «σανίδα», γυρίζοντας μπρούμυτα, στηρίζοντας τον κορμό στις παλάμες και τα δάχτυλα των ποδιών σου, έτσι ώστε το σώμα σου να σχηματίζει μία νοητή ευθεία, από τα πέλματα μέχρι το κεφάλι σου. Στη συνέχεια, θα πραγματοποιήσεις ένα μικρό άλμα, φέρνοντας τα πόδια κάτω από το στήθος και έπειτα, θα τα επαναφέρεις στην αρχική τους θέση. Για να είσαι σίγουρη πως εκτελείς σωστά την άσκηση, φρόντισε τα γόνατα να μην πλησιάζουν τους αγκώνες όταν κάνεις το άλμα, αλλά να αναδιπλώνονται κοντά στο στήθος σου. Μετά από δέκα με δεκαπέντε επαναλήψεις, μπορείς να περάσεις στην επόμενη άσκηση.

Toe taps για καλλίγραμμους και πιο δυνατούς κοιλιακούς

Αν θέλεις να δυναμώσεις τους κοιλιακούς σου, τότε τα toe taps είναι μία διασκεδαστική και εύκολη άσκηση, η οποία θα φέρει πολύ σύντομα τα επιθυμητά αποτελέσματα. Για να την πραγματοποιήσεις, θα χρειαστεί να ξαπλώσεις ανάσκελα και να σηκώσεις τα ποδιά σου ψηλά, δημιουργώντας μία νοητή ορθή γωνιά με τον κορμό σου. Τα χέρια σου θα τα τοποθετήσεις τεντωμένα δίπλα από το κεφάλι σου.

Έπειτα, θα ανασηκώσεις τον κορμό σου, ξεκινώντας από τους ώμους, βάζοντας δύναμη στην κοιλιά και φέρνοντας τις παλάμες δίπλα από τους αστραγάλους σου. Ουσιαστικά, τα toe taps είναι μία διαφορετική εκδοχή των κλασικών κοιλιακών.

X-hops για να αναδείξεις τους γλουτούς και τα πόδια σου

Τα x-hops αποτελούν την ιδανική άσκηση για να «κλείσεις» δυναμικά το workout σου, γυμνάζοντας τους γλουτούς, τα πόδια και ενισχύοντας τη σταθερότητα των κοιλιακών σου. Επιπλέον, η συγκεκριμένη άσκηση ενδείκνυται για όσους επιθυμούν να αυξήσουν την αντοχή τους ή να ενεργοποιήσουν τον μεταβολισμό τους. Για να την πραγματοποιήσεις, θα σταθείς όρθια, με τα πόδια σου λυγισμένα και ανοιχτά, τόσο ώστε να δημιουργούν μία νοητή ευθεία με τους ώμους σου ενώ τα δάχτυλα των ποδιών σου θα είναι ελαφρώς στραμμένα προς τα έξω. Θα μπλέξεις τις παλάμες μπροστά από το στήθος σου, έτσι ώστε τα μπράτσα να βρίσκονται στην ίδια ευθεία με τους ώμους σου. Έπειτα, θα κάνεις ένα μικρό άλμα, φέρνοντας το δεξί πόδι μπροστά, το αριστερό πίσω και τοποθετώντας τα χέρια στη μέση σου. Για να είσαι σίγουρη πως εκτελείς σωστά την άσκηση, έχει σημασία το γόνατο του μπροστινού ποδιού να είναι λυγισμένο τόσο, ώστε να δημιουργεί μία ορθή γωνιά. Στη συνέχεια, θα επαναλάβεις την ίδια κίνηση από την αντίθετη πλευρά και μόλις ολοκληρώσεις ένα σετ των δέκα επαναλήψεων, δηλαδή πέντε από το κάθε πόδι, θα ξεκουραστείς!

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram