Το 2018 ήταν μία μοναδική χρονιά για τους gamers, αφού μας χάρισε έντονες εμπειρίες και συγκινήσεις με games – αριστουργήματα όπως το God of War και το Red Dead Redemption 2. Δυστυχώς όμως, κάθε χρονιά έχει εκτός από καλές στιγμές και κάποιες κακές. Φτάνοντας λοιπόν, στο τέλος του 2018 ας δούμε ποιες ήταν οι μεγαλύτερες gaming απογοητεύσεις για τη φετινή χρονιά.
Fallout 76: Από πού να αρχίσει και που να τελειώσει κανείς με το Fallout 76. Η απουσία ουσιαστικού περιεχομένου, τα ατελείωτα τεχνικά προβλήματα και οι μη λειτουργικοί servers είναι μόνο μερικά παραδείγματα του παραπλανητικού marketing που έγινε για το συγκεκριμένο game. Αν μάλιστα λάβουμε υπόψιν μας τις εξωφρενικές τιμές των microtransactions και τη διαρροή ευαίσθητων προσωπικών δεδομένων μερικών παικτών του από τεχνικό λάθος στη σελίδα της Bethesda, είναι εύκολο να καταλάβει κανείς γιατί αναφερόμαστε στο παιχνίδι ως μία από τις μεγαλύτερες απογοητεύσεις του 2018.
Metal Gear Survive: Το συγκεκριμένο παιχνίδι έλαβε μικτές κριτικές και η ανταπόκριση της κοινότητας των gamers ήταν ιδιαίτερα αρνητική. Αν και ο Hideo Kojima μας έχει συνηθίσει σε πολυβραβευμένους τίτλους, δυστυχώς στην περίπτωση του Metal Gear Survive μας έφερε έναν αδιάφορο, generic, βαρετό τίτλο επιβίωσης με zombies. Ας ελπίσουμε πως η Konami θα λάβει υπόψιν της το αρνητικό feedback και θα σεβαστεί περισσότερο τη σειρά στο μέλλον.
Sea of Thieves: Ένα game που αδίκησε τον εαυτό του, αφού ούτε η Rare ούτε η Microsoft τήρησαν τις υποσχέσεις τους και από το παιχνίδι έλειπαν πράγματα που μας είχαν υποσχεθεί. Βέβαια η post launch υποστήριξη είναι καλή και το παιχνίδι έχει λάβει εντελώς δωρεάν πολλά πακέτα περιεχομένου. Ακόμα κι έτσι όμως το Sea of Thieves συνεχίζει να απογοητεύει.
Το XO18 event της Microsoft: Λαμβάνοντας κανείς υπόψιν του το ιστορικό των προηγούμενων εκδηλώσεων,θα περιμέναμε κάτι σαφώς μεγαλύτερο από την Microsoft. Δυστυχώς το show έμοιαζε περισσότερο με ένα διαφημιστικό του Game Pass, παρά μια αξιοσέβαστη εκδήλωση. Ας ελπίσουμε πώς παρόμοια event στο μέλλον θα περιλαμβάνουν περισσότερες σημαντικές ειδήσεις, πέρα από την εξαγορά δύο στούντιο.
Το κλείσιμο της Telltale Games: Το κλείσιμο ενός στούντιο όπως είναι η Telltale Games, η οποία μας έχει χαρίσει αριστουργηματικούς τίτλους όπως το The Walking Dead, σίγουρα είναι μία μεγάλη απογοήτευση για τον κόσμο των gamers. Ευτυχώς η τελευταία σεζόν του Walking Dead θα συνεχιστεί χάρη στην Skybound. Οι λόγοι που το στούντιο έκλεισε είναι πολλοί, ενώ οι φήμες κάνουν λόγο για σοβαρά λάθη διαχείρισης.
Το κλείσιμο της Boss Key Productions: Όπως ισχύει και στην περίπτωση της Telltale, το κλείσιμο της Boss Key Productions είναι μια δυσάρεστη είδηση στον κόσμο των games. Mπορεί το Lawbreakers να μη βρήκε την ανταπόκριση που έψαχνε, αλλά Ο επικεφαλής του στούντιο, Cliff Bleszinski, έχει γράψει το όνομά του με χρυσά γράμματα στην gaming ιστορία με τα Gears of War και Unreal. Ας ελπίσουμε λοιπόν, πως ο ταλαντούχος δημιουργός θα επιστρέψει σύντομα στη βιομηχανία.
πηγή unboxholics