6 tips για να παραμένεις αδύνατη κι ας είσαι σε διακοπές

Δημοσιεύθηκε 13 Ιουλίου, 2021

Είναι απαραίτητο να βεβαιωθείς ότι τρως τα σωστά τρόφιμα, πίνεις αρκετό νερό και φροντίζεις γενικότερα την υγεία σου. Η άσκηση παίζει κι εκείνη σημαντικό ρόλο στην τελική εικόνα του κορμιού σου ωστόσο η σωστή διατροφή είναι το no1 για να είσαι υγιής και γραμμωμένη το φετινό καλοκαίρι.

1) Κατανάλωσε πολλά φρέσκα φρούτα και λαχανικά

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το καλοκαίρι υπάρχουν πολλά νόστιμα εποχιακά φρούτα και λαχανικά που μπορείς να προσθέσεις στη διατροφή σου. Πες ναι στο καρπούζι, το πεπόνι, τις ντομάτες, τα mango κ.ά.

2) Πιες πολύ νερό

Η επαρκής ενυδάτωση είναι απαραίτητη τις ημέρες του καύσωνα. Πιες καθημερινά 2.5-3 λίτρα νερό ώστε να αποφύγεις την θερμοπληξία αλλά παράλληλα να ενισχύσεις την μεταβολική λειτουργία.

3) Περιόρισε τις μερίδες σου

Το καλοκαίρι όλες τείνουμε να τρώμε λιγότερο οπότε είναι ευκαιρία να τρως σε μικρότερες ποσότητες. Δοκίμασε ένα πιο μικρό πιάτο από αυτό που συνήθιζες να τρως καθημερινά και θα δεις ότι δεν είναι τόσο δύσκολο.

4) Επίλεξε τροφές πλούσιες σε νερό

Το καλοκαίρι όλες διψάμε περισσότερο γι' αυτό τα τρόφιμα που περιέχουν νερό μας βοηθούν να παραμένουμε ενυδατωμένες. Βάλε στη διατροφή σου καρπούζι, αγγούρι, νερό καρύδας κ.ά.

5) Πάρε υγιεινά σνακ μαζί σου στην παραλία

Ένα φρούτο, μια σαλάτα ή μια μπάρα δημητριακών είναι σίγουρα πολύ πιο υγιεινές επιλογές από ένα club sandwhich.

6) Πες ναι στους φρέσκους χυμούς

Θα σε δροσίσουνν, θα σε ενυδατώσουν και περιέχουν πολλές βιταμίνες. Είναι σίγουρα προτιμότεροι από μια σοκολάτα ή ένα smoothie πλούσιο σε θερμίδες και λιπαρά.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram