6 συνήθειες που δεν πρέπει να έχετε μετά τα 40

Δημοσιεύθηκε 16 Αυγούστου, 2021

Η γήρανση είναι αναπόφευκτη και όμως είναι δύσκολο να παραδεχτούμε ότι συμβαίνει. Μέσα μας, θα νιώθουμε πάντα νέοι. Παρόλα αυτά η αναγνώριση ότι σώμα σας δεν είναι όπως παλιά, μπορεί να σώσει τη ζωή σας. 

Εαν λοιπόν είστε άνω των 40 το μόνο που πρέπει να αλλάξετε, για να έχετε υγεία και ευεξία, είναι μερικές συνήθειες. 

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Σταματήστε…

Να καπνίζετε 

Γνωρίζετε ότι το κάπνισμα είναι βλαβερό για την υγεία. Αυτό όμως που ίσως δεν ξέρετε είναι ότι όσο περνάνε τα χρόνια, γίνεται και πιο επικίνδυνο, γιατί ταυτόχρονα εξασθενεί και το ανοσοποιητικό σύστημα. 

Να αγνοείτε μικρά ζητήματα υγείας

Μην αγνοείτε τον πονόδοντο, τους πόνους στις αρθρώσεις, τον πονοκέφαλο ή τον επίμονο βήχα. Ορισμένα μικρά ζητήματα μπορεί να μετατραπούν σε μια περίπλοκη κατάσταση καθώς αρχίζετε να μεγαλώνετε, οπότε κλείστε ένα ραντεβού με τον γιατρό σας. 

Να έχετε ακανόνιστο πρόγραμμα ύπνου

Ο ύπνος είναι η πιο σημαντική δραστηριότητα που πρέπει να κάνει κάποιος όταν κλείσει τα 40 του χρόνια. Καθώς μεγαλώνουμε, το σώμα μας αρχίζει να κουράζεται και να εξαντλείται πολύ γρήγορα, οπότε καλό είναι να κοιμάστε 7 ώρες κάθε βράδυ και να έχετε συγκεκριμένο  πρόγραμμα στον ύπνο. 

Να κάνετε καθιστική ζωή 

Η άσκηση είναι ζωτικής σημασίας όσο μεγαλώνουμε. Βοηθά στην πρόληψη ασθενειών, βελτιώνει τη συνολική υγεία και μπορεί επίσης να έχει πολλά ψυχικά οφέλη. Ένας λόγος για τον οποίο η άσκηση είναι τόσο σημαντική είναι ότι χάνετε η μυϊκή μάζα, με αποτέλεσμα να μην είμαστε σε θέση να εκτελέσουμε τις δραστηριότητες που κάναμε κάποτε. 

Να περνάτε χρόνο στον ήλιο χωρίς να προστατεύετε τα μάτια σας

Η υπεριώδης ακτινοβολία (UV) μπορεί να βλάψει την επιφάνεια του ματιού σας, τον φακό και τον κερατοειδή χιτώνα. Ευτυχώς, η προστασία των ματιών σας από την υπεριώδη ακτινοβολία είναι τόσο εύκολη, όσο το να φοράτε γυαλιά ηλίου και καπέλα και να αποφεύγετε να κοιτάτε απευθείας τον ήλιο. Βεβαιωθείτε ότι τα γυαλιά ηλίου σας εμποδίζουν το 100% των ακτίνων UVA και UVB.

Να αγνοείτε τον αυξημένο κίνδυνο καρδιακής νόσου

Ο κίνδυνος για καρδιακές παθήσεις αυξάνεται καθώς περνάνε τα χρόνια, οπότε ο είναις σημαντικό να υιοθετήσετε μια ισορροπημένη διατροφή, φτωχή σε κορεσμένα και trans λιπαρά και πλούσια σε ωμέγα-3 λιπαρά και φυτικές ίνες. 

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram