5 τροφές που πρέπει να αποφεύγετε αν θέλετε να χάσετε βάρος

Δημοσιεύθηκε 7 Ιανουαρίου, 2022

Ένας τρόπος για να χάσετε βάρος είναι να ακολουθήσετε μια πιο υγιεινή διατροφή. Γνωρίζοντας ποιες τροφές πρέπει να αποφεύγετε και ποιες να τρώτε θα σας βοηθήσει να επιτύχετε το στόχο σας χωρίς στερήσεις.

Γενικά, όταν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να μειώνετε ή να αποφεύγετε τροφές που είναι πλούσιες σε θερμίδες. Ωστόσο, ο αριθμός των θερμίδων σε ένα τρόφιμο δεν είναι ο μοναδικός παράγοντας που πρέπει να ληφθεί υπόψη.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Για παράδειγμα, οι τροφές χαμηλών θερμίδων που στερούνται όμως θρεπτικών συστατικών αυξάνει το αίσθημα της πείνας και μαζί την επιθυμία για σνακ.

Ροφήματα με ζάχαρη

Πολλά ποτά, όπως αναψυκτικά αλλά και χυμοί φρούτων, έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε πρόσθετα σάκχαρα. Η κατανάλωση αυτών των ροφημάτων σας προσθέτει θερμίδες χωρίς να προσφέρει βιταμίνες και ενέργεια στον οργανισμό.

Έτοιμα φαγητά και σνακ

Τα μπισκότα, τα αρτοσκευάσματα και πολλά προπαρασκευασμένα επιδόρπια, είναι συχνά πολύ πλούσια σε πρόσθετα σάκχαρα, συμπεριλαμβανομένης της φρουκτόζης.

Τηγανητά

Τα τηγανητά τρόφιμα είναι γενικά πλούσια σε θερμίδες, αλάτι και ανθυγιεινά λιπαρά. Πολλά εστιατόρια μαγειρεύουν τις πατάτες τους σε φριτέζα για να τους δώσουν μια τραγανή υφή, αλλά αυτή η μέθοδος μαγειρέματος προσθέτει σημαντική ποσότητα λίπους και θερμίδων. Παρόλα αυτά, επειδή δεν έχουν φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, οι τηγανιτές πατάτες δεν βοηθούν ένα άτομο να αισθάνεται χορτάτο για πολύ ώρα.

Χάμπουργκερ

Τα χάμπουργκερ είναι συχνά πλούσια σε λιπαρά και θερμίδες. Ο άπαχος, μοσχαρίσιος κιμάς μπορεί να αποτελέσει μέρος μιας υγιεινής διατροφής εάν τον μαγειρέψετε στο σπίτι χωρίς πρόσθετα λίπη ή λάδια. Ένα σπιτικό μπιφτέκι μπορεί να είναι μια καλή πηγή πρωτεΐνης, σιδήρου και ορισμένων βιταμινών Β.

Αν προσπαθείτε να χάσετε βάρος, είναι καλύτερο να αποφεύγετε τα χάμπουργκερ και τα τηγανητά όταν τρώτε έξω. Πιο υγιεινές εναλλακτικές είναι το ψητό κοτόπουλο, το ψάρι ή οι σαλάτες με ψητό κρέας.

Λευκά ζυμαρικά και ψωμί

Τα λευκά ζυμαρικά ή το ψωμί είναι συνήθως υψηλά σε θερμίδες και υδατάνθρακες, αλλά χαμηλά σε φυτικές ίνες, πρωτεΐνες και άλλα θρεπτικά συστατικά. Ποικιλίες ζυμαρικών και ψωμιού ολικής αλέσεως είναι σαφώς πιο υγιεινές επιλογές καθώς περιέχουν γενικά περισσότερες φυτικές ίνες και θρεπτικά συστατικά από τις λευκές ποικιλίες, γεγονός που τις κάνει πιο χορταστικές και υγιεινές

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram