5 μυστικά για να ξεπρηστείς μετά το γιορτινό τραπέζι

Δημοσιεύθηκε 31 Δεκεμβρίου, 2022

Οι γιορτές των Χριστουγέννων συνδέονται άμεσα με την υπερβολική κατανάλωση φαγητού. Τα οικογενειακά τραπέζια, τα καλέσματα και τα parties έχουν την τιμητική τους και σαν αποτέλεσμα μας βάζουν σε αρκετούς διατροφικούς πειρασμούς.

Οι μεγάλες ποσότητες κρέατος, τα γλυκά και το αλκοόλ πρωταγωνιστούν στα γιορτινά τραπέζια και σαν αποτέλεσμα μας κάνουν να «ξεφεύγουμε» από την καθημερινή μας ρουτίνα και τον αριθμό που βλέπουμε στη ζυγαριά.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Δεν υπάρχει ωστόσο κανένας λόγος ανησυχίας αφού το πιο πιθανό είναι τα κιλά που πήρες τις ημέρες των εορτών να οφείλονται σε κατακράτηση υγρών. Το αλάτι, η ζάχαρη και τα αλκοολούχα ποτά είναι συνήθως οι ένοχοι πίσω από το φούσκωμά σου. Μπορείς εύκολα να διώξεις το πρήξιμο με νερό, φρούτα, λαχανικά και τροφές που βοηθούν στην λειτουργία του μεταβολισμού.

5 tips για να ξεπρηστείς μετά το Χριστουγεννιάτικο τραπέζι
1) Επαρκής ενυδάτωση

Το νερό είναι ο καλύτερος τρόπος για να διώξεις τις τοξίνες, να μειώσεις την κατακράτηση υγρών και να ενισχύσεις την λειτουργία του μεταβολισμού. Πιες 2,5-3 λίτρα νερό καθημερινά και διουρητικά ροφήματα όπως το πράσινο τσάι. Ιδανικά, ξεκίνα την ημέρα σου με ένα ποτήρι χλιαρό νερό με λεμόνι για να καθαρίζεις τον οργανισμό

2) Τροφές πλούσιες σε φυτικές ίνες

Τα φρούτα και τα λαχανικά προσφέρουν μια τεράστια ποσότητα ευεργετικών φυτικών ινών. Το κουνουπίδι, το λάχανο, τα καρότα και ο μάραθος, είναι μόνο μερικές από τις καλύτερες πηγές φυτικών ινών.

Προσπάθησε να αποφύγεις τις επεξεργασμένες τροφές που είναι γεμάτες λίπος και ζάχαρη. Κατανάλωσε φρέσκα φρούτα, λαχανικά, άπαχο κρέας και ψάρι.

3) Άσκηση

Κατά τη διάρκεια των εορτών οι περισσότερες από εμάς μειώνουν τις επισκέψεις στο γυμναστήριο και κάνουν καθιστική ζωή. Η άσκηση συμβάλλει στην καλή κυκλοφορία του αίματος και του λεμφικού συστήματος αλλά βοηθά και στη διαδικασία της πέψης, στην απελευθέρωση από το άγχος ενώ παράλληλα δυναμώνει το σώμα.

4) Πες ναι στις τροφές με κάλιο

Κατανάλωσε τροφές πλούσιες σε κάλιο όπως: μπανάνα, πατάτες, γλυκοπατάτες, ροδάκινο, σταφίδες, παντζάρια, φυσικός χυμός πορτοκάλι. Εντάσσοντάς τες στην διατροφή σου θα βοηθήσεις στην εξάλειψη της κατακράτησης υγρών και θα νιώσεις πιο ανάλαφρη.

5) Βάλε τα βότανα στη διατροφή σου

Το πράσινο τσάι είναι γνωστό για τις αντιοξειδωτικές ιδιότητές του. Ένα φλιτζάνι πράσινο ή τσάι μέντας θα βοηθήσει το φούσκωμα, που μπορεί να νιώθεις μετά τα Χριστούγεννα.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram