5 μυστικά για να έχεις ενέργεια πριν την προπόνηση

Δημοσιεύθηκε 16 Οκτωβρίου, 2022

Υπάρχουν πολλοί λόγοι για τους οποίους μπορεί να νιώθεις υπνηλία, έλλειψη κινήτρου ή απλά βαρεμάρα πριν την προπόνηση. Αυτό που οφείλεις ωστόσο να υπενθυμίσεις στον εαυτό σου είναι πως χωρίς λίγο κόπο, δεν θα αποκτήσεις ποτέ τη φυσική κατάσταση και τις αναλογίες που επιθυμείς.

1) Φάε 2-3 ώρες πριν την προπόνηση

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Το ιδανικό γεύμα θα πρέπει να περιλαμβάνει υδατάνθρακες και πρωτεΐνες. Οι υδατάνθρακες θα ενισχύσουν την ενέργειά σου και η πρωτεΐνη θα τροφοδοτήσει τους μυς.

2) Ενυδατώσου

Η αφυδάτωση είναι μια από τις πιο συνηθισμένες αιτίες χαμηλής ενέργειας. Φρόντισε να πίνεις αρκετό νερό, ιδανικά 2,5-3 λίτρα την ημέρα και όχι μόνο μετά την προπόνηση.

3) Επίλεξε ένα μικρό, υγιεινό σνακ

Αν νιώθεις χαμηλά τα επίπεδα ενέργειά σου, φάε ένα υγιεινό σνακ που θα σε τονώσει όπως μια φρυγανιά με λίγο φυστικοβούτυρο. Το μυστικό της επιτυχίας είναι η επιλογή γρήγορων υδατανθράκων που προκαλούν ταχεία αύξηση της γλυκόζης στο αίμα και σαν αποτέλεσμα σου χαρίζουν ενέργεια.

4) Πες ναι σε ένα ρόφημα με καφεΐνη

Φτιάξε έναν καφέ ή ένα τσάι λίγο πριν την προπόνηση για να επωφεληθείς από την ενέργεια που χαρίζει η καφεΐνη.

5) Υιοθέτησε μια ευχάριστη ρουτίνα

Πολλοί άνθρωποι διαπιστώνουν ότι έχουν περισσότερη ενέργεια για άσκηση το πρωί σε αντίθεση με το απόγευμα, μετά τη δουλειά. Γυμνάσου όποτε νιώθεις εσύ καλύτερα και βολικά σύμφωνα με το πρόγραμμά σου.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram