5 μικρά tips για να κοιμάσαι καλύτερα

Δημοσιεύθηκε 19 Ιουνίου, 2021

Πολλοί μπορεί να μην το φανταζόμαστε αλλά ο ύπνος είναι πολύ σημαντικός στην ζωή μάς

Πολύ πιο σημαντικός από ότι νομίζουμε. Το να μην κοιμάσαι αρκετά, μπορεί να σε κάνει να νιώθεις κουρασμένος συνέχεια, και να έχει αρνητική επίδραση στην υγεία σου. Αν θες λοιπόν να αποφύγεις όλα τα παραπάνω, σου έχω 5 tips  που θα σε βοηθήσουν να κοιμηθείς καλύτερα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βάλε τη γυμναστική στη ζωή σου

Η συχνή άσκηση σε κρατάει σε φόρμα και δυνατή. Εκτός αυτού το να γυμνάζεσαι μερικές ώρες πριν από τον ύπνο μπορεί να σε βοηθήσει να κοιμηθείς καλύτερα. Το να είσαι δραστήρια γενικά είναι επίσης πολύ σημαντικό, καθώς όταν η μέρα σου είναι πολυάσχολη, θα είσαι τρομερά κουρασμένη μέχρι το τέλος της ημέρας και θα κοιμηθείς αμέσως.

Φτιάξε το πρόγραμμα του ύπνου σου

Το να κοιμάσαι μέχρι το μεσημέρι το Σάββατο και την Κυριακή μπορεί να φαίνεται πολύ δελεαστικό, αλλά θα βλάψει μόνο το βιολογικό σου ρολόι. Το να κοιμάσαι την ίδια ώρα κάθε βράδυ βοηθάει στον καθορισμό του προγράμματος ύπνου σου και μειώνει το χρόνο που απαιτείται για να κοιμηθείς

Προσάρμοσε τη διατροφή σου

Δεν είναι μυστικό ότι ο καφές (καθώς και η καφεΐνη γενικά) επιδρά με το σώμα σου όταν πρόκειται για ύπνο. Στην πραγματικότητα, το τσάι, τα αναψυκτικά και η σοκολάτα περιέχουν επίσης το συστατικό αυτό, οπότε προσπάθησε να τα αποφύγεις μετά το μεσημέρι. Επίσης, φρόντισε το βραδινό σου γεύμα να είναι το ελαφρύτερο γεύμα για να ανακουφίσεις το σώμα σου τη νύχτα.

Μην χρησιμοποιείς το κινητό σου πριν κοιμηθείς

Όλοι χρησιμοποιούμε ηλεκτρονικές συσκευές, όπως τηλεόραση, υπολογιστή, βιντεοπαιχνίδι ή κινητό τηλέφωνο, σε καθημερινή βάση. Η απενεργοποίηση όλων αυτών μια ώρα πριν πας για ύπνο είναι μια εξαιρετική ιδέα, καθώς το φως από αυτές τις συσκευές διεγείρει τον εγκέφαλο, καθιστώντας πιο δύσκολη την υπόθεση ύπνος.

Φρόντισε το δωμάτιό σου να είναι σκοτεινό και ήσυχο

Το φως προειδοποιεί τον εγκέφαλό σου και σε προκαλεί να ξυπνήσεις, οπότε βεβαιώσου ότι το δωμάτιό σου είναι όσο το δυνατόν πιο σκοτεινό πριν τον ύπνο. Ακόμη και μια μικρή δέσμη φωτός μπορεί να επηρεάσει την ξεκούραση σου. Η διατήρηση της ηρεμίας του υπνοδωματίου σου είναι επίσης απαραίτητη. Μπορείς επίσης να βάλεις να ακούγονται και white sounds προκειμένου να χαλαρώσεις πιο γρήγορα.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram