5 λάθη που κάνεις στην σαλάτα σου και αυξάνεις τις θερμίδες

Δημοσιεύθηκε 27 Ιουνίου, 2021

Όταν μιλάμε για δίαιτα και διατροφή, η σαλάτα είναι η πρώτη που μας έρχεται στο μυαλό. Δεν είναι όμως πάντα τόσο αθώα όσο πιστεύουμε

Πολλές φορές μπορεί να ξεφύγουμε στις θερμίδες άθελα μας και να φύγουμε από τον στόχο μας.
Ποια είναι τα λάθη που κάνουμε;

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Κρουτόν και πάλι κρουτόν! Ή μήπως όχι;
Είναι μικρό, αλλά σε καμία περίπτωση, αθώο – όπως, και όλα τα τρόφιμα, για να είμαστε ειλικρινείς -. Το κρουτόν είναι λευκό ψωμί, το οποίο (κατά 99%) έχει ψηθεί με βούτυρο. Οπότε, το να βάζεις το 1/4 της συσκευασίας, επειδή απορροφά το λάδι και σου φαίνεται λίγο, μόνο καλό δεν κάνει.

Κίτρινο τυρί στην σαλάτα. Ναι ή όχι;
Αν ναι, τι είδος τυριού; Το γκούντα είναι πεντανόστιμο και πολύ σωστή επιλογή για να ψηθεί στην τοστιέρα ανάμεσα σε δύο φέτες ψωμιού, όμως ταυτόχρονα είναι γεμάτο σε -εντελώς- περιττά λιπαρά για τη λειτουργία του οργανισμού σου. Προτίμησε το τυρί light με 10% λιπαρά – και αν στην αρχή σου φαίνεται άνοστο, θα το συνηθίσεις που θα πάει -. Μυστικό tip: εγώ λατρεύω το τυρί τύπου cottage, ειδικά με πράσινη σαλατούλα.

Ρίξε μία ματιά στην… ποσότητα
Μήπως τη φορτώνεις με τεράστιες ποσότητες υλικών; Λατρεύω τη σαλάτα Ντάκο, αλλά καταλαβαίνεις και η ίδια ότι όταν το μέγεθος της φέτας που έχεις κόψει ξεπερνάει την ποσότητα της ντομάτας και του ντάκου μαζί κάτι δεν είναι σωστό. Και υγιεινό. Και θρεπτικό. Πόσο ασβέστιο θες και εσύ;

Τα αποξηραμένα φρούτα… μακριά
Υπερβολικά πολλή ζάχαρη, τόση πολλή μάλιστα που θα έπρεπε να απαγορευτεί να τα αποκαλούμε φρούτα. Νόστιμα και το καλό είναι ότι κρατάνε πολύ καιρό, όμως, αν θες να διατυμπανίζεις ότι προσέχεις τη σιλουέτα σου, θα πρέπει να τα πετάξεις έξω από τη σαλάτα σου – μη σου πω και από το σπίτι σου. Άλλωστε, το καλοκαίρι τα φρέσκα φρούτα βρίσκονται σε… υπερπροσφορά.

Ξέχνα το dressing ή μάλλον καλύτερα αντικατέστησε το
Γιατί, άλλο το λάδι μπαλσάμικο, και άλλο η σως μουστάρδας και μαγιονέζας. Μη σου πω ότι εντελώς διαφορετικό είναι ακόμη και το μπαλσάμικο σε μορφή κρέμας με διάφορες γεύσεις, οι οποίες την αποκτούν χάρη στη ζάχαρη τους.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram