5 βιταμίνες για να ενισχύσεις τον οργανισμό σου

Δημοσιεύθηκε 20 Ιουνίου, 2021

Αν σκοπεύεις να ξεκινήσεις να παίρνεις βιταμίνες ας είναι αυτές η αρχή. Miια πολυβιταμίνη συνδυάζει διαφορετικές βιταμίνες, μέταλλα και συμπληρώματα που απαντώνται συνήθως στα τρόφιμα. Εάν από τη διατροφή σου λείπει μια συγκεκριμένη, αυτό μπορεί να το αντισταθμίσει.

Επίλεξε μια πολυβιταμίνη που περιέχει τα βασικά: βιταμίνη A, C, D, E, K, Folic Acid και B12. Όσο περισσότερα θρεπτικά συστατικά στη βιταμίνη, τόσο το καλύτερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιταμίνη D3

Ήλιος=D3. Ωστόσο, όταν έρχεται ο χειμώνας, μπορεί να σου λείπει. Εάν δεν είσαι συνεχώς στον ήλιο (κάτι που μπορεί να είναι επιβλαβές από μόνο του), θα πρέπει να επενδύσεις στη βιταμίνη D3. Θα ενισχύσει το ανοσοποιητικό σου σύστημα και θα βοηθήσει το σώμα σου να απορροφήσει ασβέστιο.

Ιχθυέλαιο

Ξέρω ότι αυτό δεν ακούγεται πολύ ωραίο, αλλά το σώμα σου θα σε ευχαριστεί. Το ιχθυέλαιο περιέχει ωμέγα-3 λιπαρά οξέα που βελτιστοποιούν τη λειτουργία της καρδιάς και του εγκεφάλου. Για να μη σου πω ότι αυτά τα οξέα μπορούν να μειώσουν τον κίνδυνο καρδιακής προσβολής.

Βιταμίνη β-12

Ξέρω ότι αυτή η βιταμίνη μπορεί να βρεθεί μέσα σε μία πολυβιταμίνη, αλλά αν θέλεις να αυξήσεις την ενέργεια και τη διάθεσή σου, σκέψου να πάρεις αυτό το συμπλήρωμα μόνο του.

Βιταμίνη C

Εάν τρως τα φρούτα και τα λαχανικά σου όπως πρέπει, μην ανησυχείς για αυτό το συμπλήρωμα. Ωστόσο, πολλοί άνθρωποι δεν καταναλώνουν τις προτεινόμενες μερίδες αυτών των τροφίμων. Συμπλήρωσε το ημερήσιο όριο βιταμίνης C με ένα συμπλήρωμα.

Η βιταμίνη C είναι ένα βασικό αντιοξειδωτικό που βοηθά στην προστασία των κυττάρων σου από παράγοντες όπως ο καπνός και η ακτινοβολία. Αυτή η προστασία βοηθά στην καταπολέμηση της πιθανότητας καρδιακών παθήσεων και καρκίνου, μεταξύ άλλων ασθενειών.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram