4 συνήθειες για να δεις με άλλο μάτι το σώμα σου

Δημοσιεύθηκε 8 Σεπτεμβρίου, 2021

Είτε πρόκειται για μια εκδήλωση για την οποία θέλεις να νιώσεις όσο καλύτερα μπορείς ή απλά αισθάνεσαι ότι χρειάζεσαι ένα κίνητρο για να σηκωθείς από τον καναπέ σου, εδώ έχω συγκεντρώσει τις καλύτερες συμβουλές για να νιώσεις πιο τονωμένη από ποτέ.

1. Δοκίμασε ένα μάθημα γράμμωσης στο σπίτι

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ο ευκολότερος τρόπος για να νιώσετε το σώμα σου αμέσως σφικτό και δυνατό είναι να κάνεις πραγματικά τους μυς σου πιο δυνατούς. Και πώς μπορεί να γίνει αυτό; Χρησιμοποιώντας αντίσταση στη γυμναστική σου.  Δοκίμασε μια προπόνηση που στοχεύει σε κάθε ομάδα των μυών σου και λειτουργεί σε όλο το σώμα. Αγαπάμε το Obé Fitness επειδή προσφέρει μια μεγάλη ποικιλία μαθημάτων που προορίζονται για σμίλευση και τόνωση των μυών, όλα από την άνεση του σπιτιού σου. 

2. Πίνε περισσότερο νερό

Το νερό αποτοξινώνει, κάνει θαύματα. Ένα ενυδατωμένο δέρμα είναι αυτόματα και δυνατό. Μη το σκέφτεσαι. Πάρε το μπουκάλι σου αγκαζέ όπου κι αν είσαι. Το νερό φαίνεται σαν το μαγικό φάρμακο-γιατί πραγματικά είναι. Το νερό όχι μόνο βοηθά στην πέψη αλλά και τους μυς να είναι πιο δυνατοί. «Το πόσιμο νερό είναι σημαντικό αν θέλετε να χτίσετε μυς επειδή είναι το κύριο κανάλι για τη μεταφορά των θρεπτικών συστατικών που χρειάζονται οι μύες σας», λένε οι ειδικοί.

3. Διάλεξε το σωστό βραδινό γεύμα

Ξέχασε εκείνους τους κανόνες που λένε ότι πρέπει να σταματήσεις να τρως δύο ώρες πριν κοιμηθείς ή ότι ένα μεσημεριανό σνακ είναι κακό για τη διατροφή σου. Οι ειδικοί συστήνουν να τρώμε όταν πεινάμε. Δοκίμασε φρέσκα, τρόφιμα και λαχανικά που περιέχουν θρεπτικά συστατικά και διώχνουν τις τοξίνες, όπως βιταμίνες, μέταλλα, φυτικές ίνες, νερό και αντιοξειδωτικά.Η κατανάλωση άπαχης πρωτεΐνης μπορεί επίσης να παρέχει επαρκείς ποσότητες αμινοξέων που είναι απαραίτητες για τη σύνθεση των μυών.

4. Τεντώσου πριν πέσεις για ύπνο

Οι διατάσεις βοηθούν στην απελευθέρωση της κακής ενέργειας από το σώμα σου ενώ παράλληλα μακραίνουν και τους μύες σου. Μερικές κινήσεις λίγο πριν πέσεις για ύπνο θα σε βοηθήσουν να χαλαρώσεις πνευματικά και σωματικά. Μια δοκιμή θα σε πείσει.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram