4 λαχανικά με αντιφλεγμονώδη δράση που συστήνονται για επίπεδη κοιλιά

Δημοσιεύθηκε 19 Ιουνίου, 2021

Τα λαχανικά είναι από τις πιο υγιεινές τροφές που μπορούμε να συμπεριλάβουμε στη διατροφή μας και, ενώ όλα τους παρέχουν πολλά οφέλη στον οργανισμό, μερικά από αυτά είναι κάπως πιο θρεπτικά από τα υπόλοιπα.

Όλοι και όλες, βαθιά μέσα μας πάντα θέλαμε μια επίπεδη κοιλιά για το καλοκαίρι, πράγμα που είναι πολύ δύσκολο να επιτευχθεί

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Παμε όμως να δούμε ποια λαχανικά είναι αυτά που θα μας βοηθήσουν λίγο παραπάνω

Μπρόκολο
Τα σταυρανθή λαχανικά προσφέρουν μια ποικιλία από θρεπτικά οφέλη, κυρίως επειδή είναι πλούσια σε αντιοξειδωτικά. Μελέτες έχουν δείξει ότι τα μπουκετάκια μπρόκολου προσφέρουν «ισχυρά αντιοξειδωτικά και αντιφλεγμονώδη αποτελέσματα» και μπορούν ακόμη και να ελαχιστοποιήσουν τον κίνδυνο εμφάνισης καρδιακών παθήσεων. Άλλα σταυρανθή λαχανικά που μπορεί να φανούν χρήσιμα στη δίαιτά σας είναι τα λαχανάκια Βρυξελλών και το kale (λαχανίδα). Το μπρόκολο όμως, είναι απίστευτα ευέλικτο και μπορεί να μαγειρευτεί με πολλούς τρόπους ώστε να ταιριάξει εύκολα στη διατροφή σας και να διώξει το φούσκωμα. Δοκιμάστε να ψήσετε ένα ολόκληρο μπρόκολο στον φούρνο, περιχυμένο με ελαιόλαδου που είναι επίσης γνωστό ότι έχει αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες.

Καρότo
Ένα ακόμη πλούσιο σε αντιοξειδωτικά λαχανικό, με αντιφλεγμονώδη οφέλη, είναι και το καρότο. Η τακτική κατανάλωση καρότων μπορεί να σας βοηθήσει να βελτιώσετε συνολικά την υγεία σας, να καταπολεμήσετε τις ασθένειες και, φυσικά, να ελαχιστοποιήσετε το φούσκωμα. Τα καρότα είναι επίσης πλούσια σε φυτικές ίνες, που σας βοηθούν να αισθάνεστε χορτάτοι για μεγαλύτερο χρονικό διάστημα, κάνοντας τη μείωση των θερμίδων που καταναλώνετε ημερησίως πιο εύκολη, άρα μπορείτε να χάσετε βάρος με μεγαλύτερη ευκολία. Σημειώνεται ότι τα λαχανικά με πορτοκαλί χρώμα είναι πλούσια σε βιταμίνη Α και βήτα-καροτένιο, που θεωρείται ότι καταπολεμούν τη φλεγμονή. Μάλιστα, το μαγείρεμα φαίνεται να αυξάνει τη διαθεσιμότητά τους. Για μεγαλύτερο όφελος, τρώτε καρότα σε τακτική βάση, χωρίς όμως να το παρακάνετε καταναλώνοντας μεγάλες ποσότητες.

Πράσινα φυλλώδη λαχανικά
Θυμάστε που από παιδιά οι γονείς μας μάς έλεγαν να τρώμε πάντα σπανάκι; Είχαν πολύ δίκιο! Τα φυλλώδη πράσινα λαχανικά όπως το kale και το σπανάκι, έχει αποδειχθεί ότι έχουν βαθιά αντιφλεγμονώδη δράση στο σώμα και είναι επίσης γεμάτα με βιταμίνες και μέταλλα, που μπορούν να βοηθήσουν στη βελτίωση της υγείας συνολικά. Ειδικότερα, τα πράσινα, φυλλώδη λαχανικά όπως το σπανάκι, το kale και τα σέσκουλα, είναι γεμάτα με αντιοξειδωτικά όπως βιταμίνες Α, C και Κ, τα οποία προστατεύουν τα κύτταρα από βλάβες από τις ελεύθερες ρίζες. Αυτά τα τρόφιμα έχουν επίσης υψηλή περιεκτικότητα σε ασβέστιο που κάνει καλό στα οστά. Φτιάξτε λοιπόν, μια σαλάτα με φυλλώδη λαχανικά για να συνοδέψετε το γεύμα σας ή ψήστε τα για να τα σερβίρετε ως γαρνιτούρα.

Μανιτάρια
Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνες και μέταλλα και χαμηλές σε θερμίδες, τόσο τα μαγειρεμένα όσο και τα ωμά μανιτάρια είναι μια νόστιμη και θρεπτική προσθήκη σε οποιαδήποτε δίαιτα. Τα μανιτάρια είναι πλούσια σε σελήνιο, χαλκό και όλες τις βιταμίνες του συμπλέγματος Β. Περιέχουν επίσης φαινόλες και άλλα αντιοξειδωτικά που παρέχουν αντιφλεγμονώδη προστασία. Μάλιστα, ένας τύπος μανιταριού, που ονομάζεται «χαίτη του λιονταριού»* μπορεί δυνητικά να μειώσει τη φλεγμονή που σχετίζεται με την παχυσαρκία. Σημειώστε ότι τα ωμά μανιτάρια προσφέρουν περισσότερα αντιφλεγμονώδη οφέλη από ό, τι τα μαγειρεμένα, οπότε δοκιμάστε να τα σερβίρετε ως έχουν, συνδυασμένα ίσως με χούμους.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram