3 συμβουλές διαχείρισης του φαγητού για τα Χριστούγεννα

Δημοσιεύθηκε 28 Δεκεμβρίου, 2022

Τι μπορείς να φας στα γιορτινά τραπέζια και τι μπορείς να αποφύγεις. Ιδού.

Νερό το σωτήριο
Μην ξεχνάς να πίνεις νερό. Είναι τόσο εύκολο να το ξεχάσεις όταν δεν είσαι στη συνήθη ρουτίνα σου, αλλά η αφυδάτωση σε συνδυασμό με το αλκοόλ θα σε καταβάλλει σωματικά και ψυχικά, θα σου προκαλέσει ξηροδερμία, πονοκεφάλους και μπορεί να σε οδηγήσει στο να φας ακόμα περισσότερο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πρόσεξε τη ζάχαρη
Είναι δελεαστικό να καταναλώσεις μεγάλη ποσότητα γλυκών αυτή την εποχή. Φυσικά, θέλουμε λιχουδιές για τα Χριστούγεννα, αλλά προσπάθησε να τρως περισσότερη πρωτεΐνη και λαχανικά στο βραδινό, ώστε να αισθάνεσαι λιγότερη ανάγκη για μια μεγάλη μερίδα γλυκού

Τρώμε με τη σκέψη μας στο περιβάλλον

Η σκέψη για το αποτύπωμα άνθρακα τα Χριστούγεννα είναι μια πρόκληση, αλλά μπορείς να προσπαθήσεις, μειώνοντας την ποσότητα που καταναλώνεις, αγοράζοντας δώρα με περιορισμένες συσκευασίες, επαναχρησιμοποιώντας χαρτί περιτυλίγματος και ανακυκλώνοντας όσο το δυνατόν περισσότερο.

Μπορείς επίσης να αγοράσεις το κρέας σου από ντόπιους παραγωγούς που εκτρέφουν τα ζώα και καλλιεργούν τα προϊόντα τους είτε βιολογικά, είτε χρησιμοποιώντας φυσικά λιπάσματα.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram