3 λάθη που πρέπει να αποφεύγεις όταν κάνεις την άσκηση της σανίδας

Δημοσιεύθηκε 1 Δεκεμβρίου, 2021

Ενώ η άσκηση σανίδα ή plank είναι αρκετά απλή, η σωστή εκμάθησή της για να αποφύγεις τυχόν τραυματισμούς είναι βασικός παράγοντας.
Υπάρχουν μάλιστα 3 βασικά λάθη που πρέπει να αποφύγεις για να έχεις τα καλύτερα δυνατά αποτελέσματα αλλά και για να την κάνεις με ασφάλεια.

Το να κάνεις σανίδα είναι, τελικά, αρκετά κουραστικό. Αλλά υπάρχει λόγος. Είναι μία άσκηση που ενδυναμώνει όλο το σώμα και όπως αναφέρει η trainer Kim D’Agnese:

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Όταν εκτελείται με τον σωστό τρόπο, η σανίδα δουλεύει διάφορες μυϊκές ομάδες, όπως το στήθος, την πλάτη, τους κοιλιακούς, τους ώμους, τους γλουτιαίους και το εσωτερικό των μηρών».

Τα λάθη που πρέπει να αποφύγεις όταν κάνεις την άσκηση
Για να αποκομίσεις το μέγιστο όφελος από τηνάσκηση, μην εστιάζεις στον χρόνο που μπορείς να μείνεις στη θέση σανίδα, αντίθετα δώσε προσοχή στο να διατηρείς το σώμα σου ίσιο κι ευθυγραμμισμένο, ώστε να δουλεύουν οι σωστοί μύες.

Τα κοινά λάθη περιλαμβάνουν:

-Το κλείδωμα των αγκώνων.
-Το να μην έχεις τεντωμένους του γοφούς, κάτι που καταπονεί τη μέση.
-Το να σηκώνεις τους γλουτούς ψηλά για να κάνεις ευκολότερη την άσκηση.
-Είναι πολύ πιο ωφέλιμο να κάνεις τέλεια τη σανίδα με κάποια τροποποίηση, παρά να κάνεις πιο δύσκολη τη σανίδα έχοντας λάθος τοποθετημένο το σώμα σου.
-Ενώ οποιαδήποτε παραλλαγή της άσκησης θα σε δυναμώσει σιγά σιγά, η σωστή ευθυγράμμιση είναι το κλειδί για να γυμνάσεις πραγματικά τους κοιλιακούς σου

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram