3 απλές συμβουλές των ειδικών για να περπατάμε περισσότερο

Δημοσιεύθηκε 17 Ιανουαρίου, 2022

Το περπάτημα έχει άπειρα οφέλη σε ανοσοποιητικό, διάθεση, στον ύπνο και στην ανανέωση του αέρα μας. Μήπως όμως μπορούμε να κάνουμε μικρά πράγματα για να αυξήσουμε τα οφέλη και να γυμναστούμε λίγο παραπάνω; Πάντα ακούγοντας το σώμα μας και τις ανάγκες του, πάμε να υιοθετήσουμε 3 απλούστατα tips που μας δίνουν οι ειδκοί για το 2022.

Είναι πάρα πολύ απλό. Αντί να το βάζουμε γενικά στο πρόγραμμα, βάζουμε 20 λεπτά στο χρονόμετρο και δεν σταματάμε το περπάτημα. Μία γρήγορη βόλτα, μόνη ή με φίλους, ή περπάτημα μέχρι τη δουλειά με τόσο διάρκεια.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Ξεχνάμε το ασανσέρ

Έλα παραδέξου το. Παίρνεις το ασανσέρ από βαρεμάρα και όχι επειδή το χρειάζεσαι πραγματικά. Υπολόγισε όμως πόσα βήματα θα κάνεις αν ανεβοκατεβαίνεις τους 4 ορόφους που μένεις, έστω και μία φορά την ημέρα.Remaining Time-0:00FullscreenMute

Πάρκαρε πιο μακριά

Τρελαίνεσαι από χαρά όταν βρίσκεις να παρκάρεις έξω από τη δουλειά, αλλά δεν είναι ό,τι καλύτερο για την υγεία και τη διάθεση. Πάρκαρε όσο πιο μακριά μπορείς και να τα 20 λεπτά της ημέρας.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram