Το ιδανικό πρωινό για επίπεδη κοιλιά

Δημοσιεύθηκε 31 Οκτωβρίου, 2022

Δεν αρκεί να περνάτε χρόνο μόνο στο γυμναστήριο αλλά και στην κουζίνα, ξεκινώντας μάλιστα από το πιο σημαντικό γεύμα της ημέρας, δηλαδή το πρωινό.

«Η κατανάλωση ενός πρωινού με πρωτεΐνες, καλά λιπαρά και ποιοτικούς υδατάνθρακες, θα σας κρατήσει χορτάτους και γεμάτους ενέργεια», λέει η η Andrea Wise, προπονήτρια και διατροφολόγος από το Σικάγο.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

«Αυτό καθιστά λιγότερο πιθανό να έχετε λιγούρες και επιθυμία για ανθυγιεινές τροφές αργότερα».

Ξεκινώντας τη μέρα σας με μια καλή δόση πρωτεΐνης, λιπαρών και υδατανθράκων βοηθάτε το σώμα σας να καίει λίπος όλη την ημέρα.

Η Wise συστήνει μόλις ξυπνάτε να πίνετε ένα φλιτζάνι πράσινο τσάι. Τα αντιοξειδωτικά και οι κατεχίνες που περιέχει ενισχύουν τον μεταβολισμό σας, ενώ παράλληλα βοηθούν το σώμα σας να διασπά το λίπος. Τα οφέλη του τσαγιού όμως δεν σταματούν εδώ.

Μελέτη που δημοσιεύτηκε στην επιθεώρηση American Journal of Clinical Nutrition διαπίστωσε ότι το πράσινο τσάι μπορεί να επιταχύνει την απώλεια λίπους στην περιοχή της κοιλιάς όταν συνδυάζεται με τακτική άσκηση και υγιεινή διατροφή.

Τα αυγά είναι επίσης ιδανική τροφή για πρωινό. Ειδικά οι κρόκοι είναι πλούσιοι σε βιταμίνες D και B12, οι οποίες βοηθούν το σώμα σας να κάψει λίπος.

Επιπλέον, οι πρωτεΐνες και τα καλά λιπαρά των αυγών προκαλούν αίσθημα πληρότητας και έτσι δεν καταναλώνετε επιπλέον θερμίδες μεταξύ των γευμάτων. Έρευνες δείχνουν ότι οι άνθρωποι που τρώνε αυγά το πρωί χάνουν περισσότερο βάρος και λίπος στην περιοχή της κοιλιάς από εκείνους που επιλέγουν τροφές με υψηλή περιεκτικότητα σε υδατάνθρακες, όπως κουλούρια ή δημητριακά.

ΔΗΜΟΦΙΛΕΣΤΕΡΑ

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram