Τα fitness μυστικά της Bella Hadid που σίγουρα θες να μάθεις

Δημοσιεύθηκε 6 Αυγούστου, 2021

Η Bella Hadid διαθέτει ένα από τα πιο καλλίγραμμα σώματα που θα δεις στο Instagram ή σε διάσημες πασαρέλες. Το είδες στο Κόκκινο Χαλί του Φεστιβάλ των Καννών και θέλησες να μάθεις τα μυστικά της. Για ακόμη μία φορά, είμαστε εδώ για εσένα. Ψάξαμε, ρωτήσαμε, μάθαμε και -ναι!- αυτά είναι τα δικά της μυστικά διατροφής και γυμναστικής. Ιδού!

Η Bella Hadid προσέχει. Και ας σε δελεάζουν μερικές φορές τα insta story που ανεβάζει, λόγω του ότι “κρύβουν” πίτσα και άλλες αγαπημένες – αλλά όχι τόσο προς τη σιλουέτα σου φιλικές – ατασθαλίες. Πρωτεΐνη, καλά λιπαρά, λαχανικά – ψητά, βραστά, στον ατμό -, υδατάνθρακες ολικής αλέσεως αποτελούν τους βασικούς πυλώνες της διατροφής. Μίας διατροφής συγκεκριμένης, καθώς πρόκειται για ένα πλήρες διαιτητικό πλάνο που ετοίμασε υπό την επίβλεψη ειδικού και στα δικά της μέτρα.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

To πρωινό της περιέχει όλα όσα χρειάζεται για να ξεκινήσει την ημέρα της με ενέργεια και όρεξη. Νιφάδες βρώμης, κουάκερ, ταχίνι και Protein Smoothies είτε στο ποτήρι είτε με τη μορφή μπολ. Κράτησε στο πίσω μέρος του μυαλού σου ότι το διατροφικό της είναι εμπλουτισμένο με ξηρούς καρπούς, αβοκάντο και σολομό (καλά λιπαρά και Ω3 λιπαρά), κάτι που την βοηθάει να ανεβάζει την ψυχολογία της και να κρατά το στρες μακριά. Α, και φυσικά, φροντίζει τη γραμμή της.

Παράλληλα, το πετυχημένο μοντέλο έχει αντικαταστήσει τη ζάχαρη με την μαύρη εκδοχή της, ενώ το αλάτι δεν έχει θέση σε κανένα φαγητό της. Όπως, και η κατακράτηση στο σώμα της και το φούσκωμα που είναι τόσο ενοχλητικό.

Παλαιότερα, αν διάβαζες συνεντεύξεις της, θα διαπίστωνες ότι δεν ήταν και τόσο τρελή φαν της γυμναστικής. Ναι, δεν αγαπούσε τα ατελείωτα ροκανίσματα, ούτε τα Gym Sessions που της φαίνονταν ατελείωτα και επαναλαμβανόμενα. Όλα αυτά μέχρι να πειραματιστεί με διαφορετικούς τύπους άθλησης και να καταλήξει στους αγαπημένους της.

Κάπως έτσι, τρεις φορές την εβδομάδα, απολαμβάνει τα δικά της μαθήματα μποξ. Πρόκειται για ένα άθλημα που ενεργοποιεί κάθε μυ στο σώμα της και ενεργοποιεί άμεσα τον μεταβολισμό της. Άσε που πρόκειται για το καλύτερο αγχολυτικό. Κάθε γροθιά είναι ένα χτύπημα απέναντι στην ένταση της ημέρας και το στρες που αρκετές φορές της δημιουργεί το επάγγελμα της. Παράλληλα, δύο φορές την εβδομάδα, παρακολουθεί Yoga Classes, κάτι που εκτός από το απαραίτητο stretching, αντικατοπτρίζει τον χαρακτήρα της, ο οποίος ακροβατεί ανάμεσα στην ένταση και την ηρεμία.

Όσον αφορά την αερόβια άσκηση, η Bella δεν κρύβει την αδυναμία της. Διαλειμματική προπόνηση για να κάψει λίπος και να ιδρώσει. Γιατί, γνωρίζει ότι ο συγκεκριμένος τύπος άσκησης σε συνδυασμό με τα ροκανίσματα και τις ασκήσεις τύπου Pilates της χαρίζει την επίπεδη κοιλιά – όνειρο που έχει. 

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram