Τα 3 top είδη ασκήσεων για να κάψεις λίπος

Δημοσιεύθηκε 2 Ιουλίου, 2022

Ας ξεκινήσουμε με ένα πολύ βασικό στοιχείο. Εκτός από το είδος άσκησης που θα επιλέξεις, είναι σημαντικό να αφιερώνεις το λιγότερο 7 λεπτά την ημέρα. Το επόμενο βήμα λοιπόν είναι να κάνεις τη σωστή επιλογή, ειδικά αν θες να κάψεις λίπος και να μην περνάς ώρες στο γυμναστήριο.

Ας δούμε λοιπόν τις ασκήσεις που χρησιμοποιούνται συνήθως στα 7λεπτα προγράμματα και ποιες κινήσεις θα ενισχύσουν τον μεταβολισμό σου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πολλές και διαφορετικές κινήσεις

Έρευνες έχουν δείξει ότι όταν στοχεύεις σε πολλές μυικές ομάδες ταυτόχρονα, καις περισσότερες θερμίδες και κινείσαι περισσότερο, ακόμα και όταν μιλάμε για πολύ απλές ασκήσεις.

Αλλαγή στο επίπεδο

Όταν γυμνάζεσαι σε υψηλό ρυθμό και εναλλάσσεις την ταχύτητα, αλλά γρήγορα, καις απίστευτα πολλές θερμίδες. Πάμε από χαμηλά ψηλά και πάλι πίσω.

Αθλητικές κινήσεις

Γυμνάσου όπως κάνει ένας αθλητής και 7 λεπτά αρκούν για να κάψεις πολύ λίπος.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram