Πόσο παγωτό μπορούμε να φάμε χωρίς να μας κάνει κακό;

Δημοσιεύθηκε 19 Ιουλίου, 2021

Τα παγωτά φτιάχνονται με ένα μείγμα που περιέχει γάλα και προϊόντα γάλακτος, ζάχαρη ή/και άλλες γλυκαντικές ύλες, λιπαρές ύλες, χυμούς φρούτων, κακάο, αβγά, σιρόπια, φρούτα, ξηροί καρποί κ.ο.κ. τα οποία αναμειγνύονται και στη συνέχεια το μίγμα τους ομοιογενοποιείται, παστεριώνεται και ψύχεται.

Όταν συμβαίνει αυτό, δημιουργείται η πλούσια κρεμώδης υφή που απολαμβάνουμε και που έχει τα θετικά, αλλά –δυστυχώς- και τα αρνητικά της.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Πως μπορούμε όμως να περιορίσουμε αυτά τα αρνητικά και να απολαμβάνουμε το παγωτό μας χωρίς τύψεις; Φυσικά με το να ελέγχουμε την ποσότητα που τρώμε

Σίγουρα δεν μπορούμε να το βγάλουμε από τη ζωή μας, η κατανάλωσή του, όμως, χρειάζεται μέτρο, αν θέλουμε να το απολαμβάνουμε στο πλαίσιο που δεν μας βλάπτει. Επιλέξτε περισσότερες γρανίτες και παγωτά σορμπέ αν ελέγχετε τις θερμίδες σας και αποφύγετε τα παρφέ και αυτά με επιπρόσθετα συστατικά (σοκολάτα, σιρόπι, μπισκότο κ.ο.κ.).

Περιορίστε την κατανάλωσή του σε 1 μπάλα παγωτού 2-3 φορές την εβδομάδα και αποφύγετε γαρνιτούρες με σαντιγί, σιρόπι και τρούφα. Αν το καταναλώνετε με σύνεση, θα συνεχίσει να είναι η αγαπημένη σας καλοκαιρινή λιχουδιά, χωρίς να επιβαρύνει την υγεία και τη σιλουέτα σας.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram