Πως θα μετατρέψεις μία ρυζογκοφρέτα στη βάση της απόλαυσης

Δημοσιεύθηκε 10 Ιανουαρίου, 2022

Αν προσέχεις τη διατροφή σου και είσαι από εκείνες που προτιμούν τις healthy snacking επιλογές σε καθημερινή βάση, τότε πιθανότατα ένα πακέτο με ρυζογκοφρέτες βρίσκεται πάντα στην κουζίνα, τα συρτάρια του γραφείου σου ή ακόμη και το backpack σου. Διότι είναι μία ελαφριά επιλογή, που σου επιτρέπει να δημιουργείς γευστικά feel good snack στο πλαίσιο μιας ισορροπημένης και υγιεινής διατροφής.

Ρυζογκοφρέτα με αβοκάντο και ρίγανη για τις βραδιές binge-watching

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Αν κάθε βράδυ που κάθεσαι στον καναπέ, σε πιάνει μία λιγούρα, αλλά δεν θέλεις να φας κάτι ανθυγιεινό με πολλές θερμίδες, σου έχω μία πρόταση που θα σε καλύψει και με το παραπάνω. Καθάρισε ένα αβοκάντο και λιώσε το με ένα πιρούνι, ώστε να μοιάζει με μία παχύρευστη κρέμα (εναλλακτικά μπορείς να το κόψεις σε φέτες). Στη συνέχεια, πάρε δύο Ρυζογκοφρέτες και άπλωσε πάνω στην καθεμιά από μία κουταλιά κρέμα αβοκάντο.

Πρόσθεσε μία σταγόνα ελαιόλαδο, λίγο αλάτι και ρίγανη και θα έχεις στη στιγμή ένα θρεπτικό και υγιεινό αλμυρό snack, που θα κάνει ακόμη πιο όμορφη τη βραδιά σου. Τα θρεπτικά συστατικά του αβοκάντο -είναι πλούσιο σε κάλιο και αποτελεί καλή πηγή βιταμινών C και Ε- σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες από τις Ρυζογκοφρέτες , δημιουργούν το απόλυτο feel good snack για τις βραδιές στο σπίτι.

Ρυζογκοφρέτες με σολομό και τόνο για gourmet δημιουργίες της τελευταίας στιγμής

Πόσες φορές έχει τύχει να προκύψει ένα φιλικό ή ρομαντικό ραντεβού της τελευταίας στιγμής στο σπίτι, αλλά να μην έχεις χρόνο ή διάθεση να μπεις στην κουζίνα; Σου έχω καλά νέα, διότι μία ρυζογκοφρέτα μπορεί να αποτελέσει τη βάση για τις πιο γευστικές, ανάλαφρες, healthy αλλά και gourmet δημιουργίες. Σου έχω, λοιπόν, μερικές αγαπημένες μου προτάσεις, που αξίζουν μία δοκιμή και είμαι σίγουρη ότι θα αποτελέσουν τις top feel good προσθήκες στο μενού σου, σε επίπεδο snacking.

Τι θα έλεγες για Ρυζογκοφρέτες με ταχίνι, τοματίνια κομμένα στη μέση, φύλλα βασιλικού και αλάτι; Μήπως θέλεις κάτι πιο δροσιστικό; Δοκίμασε να βάλεις σε μία ρυζογκοφρέτα λίγο τυρί ρικότα, μερικές λεπτές φέτες αγγουριού, αλάτι και φρεσκοτριμμένο πιπέρι -και θα με θυμηθείς. Δύο ακόμη συνταγές που λατρεύω, είναι οι ρυζογκοφρέτες με λίγο τυρί κρέμα, λεπτές φέτες αγγουριού, δύο φέτες καπνιστού σολομού και λίγο άνηθο.

Ρυζογκοφρέτες με μέλι, γιαούρτι, ταχίνι και berries για όταν θέλεις κάτι γλυκό

Πόσες φορές έχεις αισθανθεί την ανάγκη να φας κάτι γλυκό, αλλά σκέφτεσαι ότι δεν θέλεις να καταναλώσεις περισσότερη ζάχαρη; Υπάρχουν τρόποι να απολαμβάνεις snack που είναι γλυκά και χορταστικά και την ίδια ώρα, σε κάνουν να αισθάνεσαι καλά με τον εαυτό σου και τη διατροφή σου, χάρη στα θρεπτικά συστατικά που περιέχουν. Κάποια από αυτά τα snack, λοιπόν, μπορείς να τα ετοιμάσεις πανεύκολα, έχοντας ως βάση σου μερικές Ρυζογκοφρέτες Fytro. Όσο για το πότε θα τα απολαμβάνεις, αποτελούν ιδανικές προσθήκες τόσο για το πρωινό σου γεύμα, όσο και για μετά την προπόνηση ή τα σπιτικά ραντεβού για brunch κατά τη διάρκεια των Σαββατοκύριακων.

Μία αγαπημένη μου γλυκιά healthy snacking επιλογή, είναι η ρυζογκοφρέτα με γιαούρτι, μέλι και ωμά φυστίκια Αιγίνης

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram