Πες «αντίο» στις ρυτίδες βάζοντας αυτές τις τροφές στη διατροφή σου

Δημοσιεύθηκε 4 Οκτωβρίου, 2021

Με σωστή διατροφή ακόμη και οι ρυτίδες μπορούν να καταπολεμηθούν.

Όταν ακούς τη λέξη «διατροφή» επικεντρώνεσαι πάντα στη δράση της στο σώμα σου, όπως και οι περισσότεροι από εμάς. Ωστόσο, η διατροφή δεν επηρεάζει μόνο το σώμα σου και κατά συνέπεια τα κιλά σου. Μπορεί να δεις τα αποτελέσματά της στα μαλλιά σου ή ακόμη και στο πρόσωπό σου.

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Όπως λοιπόν υπάρχουν τροφές που μπορούν να σε βοηθήσουν να χάσεις βάρος ή να μειώσεις την κυτταρίτιδα από το να είναι τόσο ορατή, έτσι υπάρχουν και τροφές που βοηθούν στην εμφάνιση των ρυτίδων στο πρόσωπό σου.

Μυρτιλα

Τα μύρτιλα ανήκουν στην οικογένεια των μούρων και έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη. Έχουν επίσης υψηλή συγκέντρωση ανθοκυανινών, ισχυρών αντιοξειδωτικών που προστατεύουν το δέρμα καθαρίζοντας τις ελεύθερες ρίζες από καθημερινούς περιβαλλοντικούς παράγοντες που καταστρέφουν τον συνδετικό ιστό του δέρματος.

Τρώγοντας μύρτιλα υποστηρίζεις την ελαστικότητα του δέρματός σου διατηρώντας ταυτόχρονα ψηλά τη γνωστική σου λειτουργία.

Οστρακοειδή

Τα οστρακοειδή δεν είναι μόνο αφροδισιακά, αλλά είναι πλούσια και σε ψευδάργυρο, ένα μέταλλο που προστατεύει τον ιστό των ινοβλαστών του δέρματος που είναι υπεύθυνος για την έκκριση πρωτεϊνών κολλαγόνου.

Μαύρη σοκολάτα

Η μαύρη σοκολάτα περιέχει μαγνήσιο, ένα μέταλλο που παίζει βασικό ρόλο στην παραγωγή των ενζύμων που διαχειρίζονται την επιδιόρθωση του DNA. Αν λοιπόν έχεις έλλειψη μαγνησίου, η επιδιόρθωση του DNA επιβραδύνεται. Και όχι πως χρειαζόσουν ιδιαίτερο λόγο για να φας σοκολάτα, όμως η κατανάλωση της, θα σου κάνει ένα επιπλέον καλό.

Τα αβοκάντο και τα φυλλώδη λαχανικά, όπως το λάχανο, το σπανάκι και οι λαχανίδες, καθώς και οι ξηροί καρποί όπως τα αμύγδαλα, τα κάσιους και οι ηλιόσποροι, είναι όλα πλούσια σε μέταλλα.

Σολομός

Τα ωμέγα-3 λιπαρά οξέα είναι ένας σημαντικός παράγοντας για το δέρμα σου. Τροφές πλούσιες σε λιπαρά οξέα όπως σπόροι κάνναβης, λιναρόσπορος, σαρδέλες και σολομός προσελκύουν νερό στα κύτταρα του δέρματος για να γεμίσουν το δέρμα και… να μειώσουν τις ρυτίδες. Επιπλέον, τα ω-3 βοηθούν στην ανακούφιση του ερεθισμού και της φλεγμονής στο σώμα, που αντανακλώνται στο δέρμα σου.

Ντομάτες

Το λυκοπένιο, ένα φυτικό θρεπτικό συστατικό υπεύθυνο για το κόκκινο και ροζ χρώμα σε τρόφιμα όπως η ντομάτα και το καρπούζι και έχει αποδειχθεί ότι καταστέλλει το οξειδωτικό στρες. Βέβαια δεν κάνει μόνο αυτό, αλλά βοηθά και στην πρόληψη βλαβών UVA και UVB που προκαλούνται από την έκθεση στον ήλιο.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram