Πεπόνι: Πoια θρεπτικά στοιχεία λαμβάνουμε από το πιο καλοκαιρινό φρούτο

Δημοσιεύθηκε 10 Ιουλίου, 2021

Είναι ένα από τα πιο αγαπημένα μου φρούτα του καλοκαιριού και λόγω της υψηλής περιεκτικότητάς του σε πολλά θρεπτικά συστατικά, ωφελεί πολλαπλώς την υγεία.

Ποια είναι τα οφέλη που μου προσφέρει; Κυρίως 3!

ΔΙΑΦΗΜΙΣΗ

Βιταμίνη C: Είναι μια αντιοξειδωτική βιταμίνη που παίζει σημαντικό ρόλο στην ανάπτυξη και τη συντήρηση όλων των ιστών του σώματος. Η βιταμίνη C βοηθά στην επούλωση των τραυμάτων και στην υγεία των οστών και των δοντιών. Οι ενήλικες θα πρέπει να λαμβάνουν 90 mg ανά ημέρα. Ένα 1 φλιτζάνι πεπόνι παρέχει 65 mg βιταμίνης C.

Βιταμίνη Α: Η βιταμίνη Α είναι σημαντική για υγιή δόντια, δέρμα και οστά. Βοηθά την όραση και την υγεία του αμφιβληστροειδούς. Η ανεπάρκεια βιταμίνης Α μπορεί να οδηγήσει σε κακή λειτουργία του ανοσοποιητικού συστήματος. Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, καθώς ένα φλιτζάνι καλύπτει πάνω από το 25% της συνιστώμενης ημερήσιας ποσότητας.

Κάλιο: Το κάλιο είναι σημαντικό ιχνοστοιχείο για τη διατήρηση της υγείας της καρδιάς. Η επαρκής πρόσληψη καλίου στη διατροφή μπορεί να μειώσει την αρτηριακή πίεση, καθώς και τις επιπτώσεις των τροφών με υψηλή περιεκτικότητα σε νάτριο. Οι ενήλικες θα πρέπει να λαμβάνουν 4.700 mg καλίου ανά ημέρα. Το πεπόνι έχει υψηλή περιεκτικότητα καλίου, με 473 mg σε 1 φλιτζάνι.

Copyright © 2021
linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram